• Anonym (siko)

Kroki modell

Hej!

jag är en kille som brukar stå som kroki modell för konst, det gick så bra till och med den sista gång när det hänt vad det händer med killar ( den stod upp Gråter ) jag kände mig bekymrad.

vad tror ni, allmänt samt ni som teckna kroki, tjejer som teckna kroki vad ska ni tycka om det händer med modellen.

asså jag är lite rädd för den kommande uppdrag där skulle finnas 15 personer i en fest och dem ska teckna mig Skäms

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-08-17 23:40
  • Svar på tråden Kroki modell
  • Anonym (Normal man)

Om du runkar strax innan så borde du inte få stånd.

• Anonym (Sofie)

Har tecknat rätt mycket kroki, med både manliga och kvinnliga modeller. Självklart skulle jag inte tycka att det vore kul om en manlig modell plötsligt får stånd, heller?

• Anonym (siko)
    Anonym (Sofie) skrev 2019-08-02 10:35:26 följande:

Har tecknat rätt mycket kroki, med både manliga och kvinnliga modeller. Självklart skulle jag inte tycka att det vore kul om en manlig modell plötsligt får stånd, heller?

för modellen skull eller din skull. har det hänt någon gång med någon modell och i fall det hänt hur reagerar ni/ modellen?
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (siko) skrev 2019-08-02 21:50:57 följande:

för modellen skull eller din skull. har det hänt någon gång med någon modell och i fall det hänt hur reagerar ni/ modellen?

För någon av oss, såklart. Borde du väl förstå om du faktiskt stått modell själv?

Det har aldrig hänt mig, och det är något jag hoppas att jag aldrig behöver vara med om.
Svar på tråden Kroki modell