• Fri 2 Aug 2019 09:37
    173 visningar
    2 svar
    2
    173

    Bak med utvecklingen??!!

    Hej! Min son är 13 månader snart och jag är lite orolig för vissa saker. Han kan inte vinka än. Om jag säger vart är lampan så pekar han inte på lampan. Jag har sett några barn som är 11 månader dem vinkar o pekar på lampan så detta gör mig lite orolig. Han går inte själv än. Lite går han några steg. Betyder detta att han är bak i utveckligen och är de något man ska oroa sig för? Han är iallafall mycket aktiv o öppnar alla skåp o kastar ut alla saker som

    Finns i skåpet.

  • Svar på tråden Bak med utvecklingen??!!
  • Fri 2 Aug 2019 09:39
    #1

    Nej du behöver inte oroa dig. Att han inte går vid 13mån är inte det minsta konstigt. Min lillebror gick vid 18mån och han är smartast i vår familj. Jag höll inte på att tjata om lampa och vinka med mina barn heller. Dom är inte efter i utvecklingen heller. Det kommer när det kommer. Och sluta jämför med andra barn.

  • Fri 2 Aug 2019 09:45
    #2

    Nej jag har inte heller hållt på med

    Min son och säga vart är lampan och vinka men nu när jag ser vissa barn som kan det redan så gjorde det mig lite orolig.


    viseversa skrev 2019-08-02 09:39:46 följande:

    Nej du behöver inte oroa dig. Att han inte går vid 13mån är inte det minsta konstigt. Min lillebror gick vid 18mån och han är smartast i vår familj. Jag höll inte på att tjata om lampa och vinka med mina barn heller. Dom är inte efter i utvecklingen heller. Det kommer när det kommer. Och sluta jämför med andra barn.


Svar på tråden Bak med utvecklingen??!!