• Lindhis

Barnvagn abc-designs Novus 4?

Har nu köpt en syskonvagn från abc design och tycker att den verkar bli helt kanonbra men nu funderar jag på att inskaffa en enkelvagn och har fastnat för deras Novus 4 om jag fann på deras hemsida för om jag förstod det rätt så ska man kunna vända denna sittdelen mot sig och använda babyliften i. Vår gamla vagn som sonen hade som liten kommer antaligen att få vara på dagis och sen tycker jag att denna vagnen verkar mycket smidigare. Någon som vet????

• Svar på tråden Barnvagn abc-designs Novus 4?
  • Lindhis

Ingen som har testat en sådan vagn?

• Lindhis

Flyttar upp en sista gång

• Susie

Inte hört talas om det märket....finns en hemsida?

• teddybjörnen

Hej!

Vi har tittat på en ABC-design, men pramary luxe tror jag den hette. Det är en liten kombivagn där man sätter mjuklift i sittvagnen. Den är jättesmidig för den är så liten så den går enkelt in i bilen (vi har inte kombi). Vi har dock inte köpt än, för vi står och tvekar mellan den och en knorr nissan. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men ABC-design tycker jag verkar vara bra vagnar.

• Lindhis

Javisst har de en hemsida kika in på www.abc-desing.se så hittar ni deras vagnar. Håller med om att deras vagnar verkar bra, har köpt deras trehjuliga syskonvagn och nu funderar jag på även en enkelvagn från dem då sonens gamla kommer att behövas på dagis.

• skidan

Är oxå nyfiken men läken funkade inte

• Värmlandstös

Vi har en ABC Tech Rider nu sedan juni ifjol och den har vi varit nöjda med. Kört med den i både snö och slask. Påminner lite om deras Novus. Har också funderat på deras trehjuliga syskonvagn.

Lindhis: Har ni fått syskonvagnen redan så du har sett hur den är i verkligheten? Är jättenyfiken...

Svar på tråden Barnvagn abc-designs Novus 4?