• Anonym (Anonym)

Ok att vara tillsammans med ful person?

För mig spelar inte utseendet så stor roll, det som räknas är insidan. Jag har precis fått en pojkvän som är jättesnäll men ser inte klok ut utseendemässigt. Jag vet att många kanske dömmer folk efter utseende så därför vågar jag inte presentera honom för min familj eller kompisar och vågar inte skaffa barn med honom för barnen kanske ärver hans fulhet och blir mobbade för sitt utseende när dom blir äldre.

Känner mig jätte elak. Är det normalt att känna så?

• Svar på tråden Ok att vara tillsammans med ful person?
  • Anonym (Fulheten)

Det är fullt normalt att känna som du gör.

• Anonym (Anonym)

Attraheras inte av honom heller, bara hans insida får mig att älska honom.

• Anonym (varför inte)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-04 20:36:23 följande:

För mig spelar inte utseendet så stor roll, det som räknas är insidan. Jag har precis fått en pojkvän som är jättesnäll men ser inte klok ut utseendemässigt. Jag vet att många kanske dömmer folk efter utseende så därför vågar jag inte presentera honom för min familj eller kompisar och vågar inte skaffa barn med honom för barnen kanske ärver hans fulhet och blir mobbade för sitt utseende när dom blir äldre.

Känner mig jätte elak. Är det normalt att känna så?

Tänder du på honom då trots att du upplever honom som ful?

Skit i andra i så fall. Många Hollywoodkändisar har också fula partners trots att de själv är snygga. Det är ju inte dina vänner eller familj som ska vara ihop med honom. Ungen ni skaffar kanske får ett riktigt häftigt utseende och originellt. Hellre det än att se ut som alla andra.
  • Anonym (Fulheten)

Om du inte attraheras av honom bör ni kanske vara vänner istället?

• Anonym (varför inte)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-04 20:40:34 följande:

Attraheras inte av honom heller, bara hans insida får mig att älska honom.

Men då är han ju bara en vän. Ni har alltså inte en romantisk relation som innefattar sexuell attraktion? Kan du ha sex med honom iallafall? Lite konstigt om du inte är attraherad...
  • Anonym (C)

Hur funkar sexet när du inte attraherad av honom?

Jag skulle inte kunna vara tillsammans med en ful person. Men när man tycker om någon så brukar den ju bli fin.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (varför inte) skrev 2019-08-04 20:44:09 följande:

Men då är han ju bara en vän. Ni har alltså inte en romantisk relation som innefattar sexuell attraktion? Kan du ha sex med honom iallafall? Lite konstigt om du inte är attraherad...

Kan ha sex men tänder inte på honom. Vi har en romantisk relation pga att jag älskar honom.
  • Anonym (Hm)

Låter invecklat TS!

Min sambo har fula fötter och ganska fula vader.

Våra barn har ärvt detta och jag älskar mina barn över allt annat :)

• Anonym (varför inte)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-08-04 20:51:17 följande:
    Kan ha sex men tänder inte på honom. Vi har en romantisk relation pga att jag älskar honom.
    Märkligt, men kul för er om ni är lyckliga.
  • Anonym (hej)

samma här fast min har blivit ful. fet, tappat allt hår på huvudet mm.

vågar inte visa mig tillsammans med honom.. hålla hans hand eller så. känns jobbigt.. men får alltid gällande blickar när jag är ute med honom. är heller inte svartsjuk längre. vore ett mirakel om någon ens tände på honom.

Svar på tråden Ok att vara tillsammans med ful person?