• Maddeb­use
    Mon 5 Aug 2019 13:40
    12228 visningar
    565 svar
    -5
    565
    12228

    Försökt med allt

    Nu har det fått en tid sen jag råkade vara otrogen med min bästa kompis kille.

    Jag har verkligen försökt allt att reda ut allt mes min kompis ringt och skickat sms me. Bara får svar att at är ett äckel som förtjänar att bli behandlad som ett.

    Jag vill verkligen inte mista henne som vän och har envist inge gett upp och försökt att ignorera dom elaka orden hon säger till mig. Häromdan gick hon med på att träffas, så jag åkte hem till henne. Hon konfronterade mig rejält och ifrågasatte varför jag skickade så snuskiga sms och sen utfärdade dom med hennes kille. Jag svarade att jag inte kunde svara på det utan att det bara råkade bli så men hon nöjde sig inte med svaret utan att hon står fortfarande för att jag är ett äckel och ett svin.

    Jag berättade då att jag inte tycker det är ok att kalla

    Mig för äckel och svin och att jag blir sårad. Hon sa att jag kunde sticka och att diskussionen är över. När jag skulle gå försökta jag krama henne men hon gav mig en örfil och sa att jag äcklar henne. Jag lackade och sa att det inte var ok, till svar så fick jag att hon tyckte att jag hade rätt. Men sen när jag vände mig om för att gå så kickade hon mig i rumpan och skrek att jag är äckel som kan dra åt helvete.

    Jag försöker resa ut det här! Men jag blir bara kallad för svin Sam kickad i rumpan och en örfil. Vi har ju varit vänner sedan vi var små. Hur ska jag få henne till ett moget samtal? Jag tolererar inte att hon kallar mig för svin eller äckel

  • Svar på tråden Försökt med allt
  • Anonym (S)
    Mon 5 Aug 2019 13:46
    #1

    Det är absolut inte ok att "råka" vara otrogen med kompisens pojkvän så du får nog bara acceptera att hon inte vill ha dig som vän mer vilket är helt förståeligt! Ser du inte själv hur du beter dig?

    Jag hade också gjort som henne, men jag hade aldrig varit så snäll att jag släppt in någon som dig i mitt hem mer!

  • Mon 5 Aug 2019 14:08
    #2

    Vad hände med killen? Har du fortfarande kontakt med honom? Är de fortfarande tillsammans?

  • Maddeb­use
    Mon 5 Aug 2019 14:11
    #3
    -1
    Anonym (S) skrev 2019-08-05 13:46:33 följande:

    Det är absolut inte ok att "råka" vara otrogen med kompisens pojkvän så du får nog bara acceptera att hon inte vill ha dig som vän mer vilket är helt förståeligt! Ser du inte själv hur du beter dig?

    Jag hade också gjort som henne, men jag hade aldrig varit så snäll att jag släppt in någon som dig i mitt hem mer!


    Jag vet att inte är ok och jag skäms över det. Men tycker inte heller att det är ok att kalla mig för svin och äckel samt ge mig en örfil och kicka mig i rumpan. Vi har som sagt varit vänner i hela våra liv typ så hon måste förstå att dom orden och slagen gör väldigt ont
  • Anonym (Bekan­tskap)
    Mon 5 Aug 2019 14:11
    #4
    +1

    Hade oxå utan tvekan sagt upp bekantskapen med dig. Det du har gjort kan inte tas tillbaka. Du har troligtvis förstört för henne för all framtid. Du verkar inte inse det. Förstår du hur mycket du sårat ens? Detta handlar inte om dig så att du ska må bättre. Acceptera att du fuckat upp allt och lär av dina misstag.

  • Xzx
    Mon 5 Aug 2019 14:12
    #5

    Råka? Ni var ute och gick, snubblade samtidigt, fick av er alla kläderna och landade Perfekt med hans kuk i din fitta, fick epileptiskt anfall och skakade så han kom.


    DET är att råka.


    Vill du ha tillbaka din vän är det Första du ska göra att äga vad du har gjort och ta ansvar för det. När du säger "råka" så är det ett Väldigt tydligt tecken på att du Inte vill ta ansvar. Så börja med det...

  • Mon 5 Aug 2019 14:12
    #6

    Det är inte OK att hon slår och sparkar dig, eller kallar dig fula ord. Du kan faktiskt polisanmäla henne för det.

    Det du bör göra är tänka igenom dig egen strategi. Du har knullat hennes kille. Hon vill inte ha kontakt med dig. Varför kan du inte tillåta henne avgöra om hon vill ha en relation med dig eller inte?

  • Maddeb­use
    Mon 5 Aug 2019 14:14
    #7
    -1
    Ka11e skrev 2019-08-05 14:08:44 följande:

    Vad hände med killen? Har du fortfarande kontakt med honom? Är de fortfarande tillsammans?


    Nej, detta slut mellan dom! Men dom träffas ibland och pratar. Så tycker hon straffar mig hårdare
  • Maddeb­use
    Mon 5 Aug 2019 14:20
    #8
    -1
    Anonym (Bekantskap) skrev 2019-08-05 14:11:45 följande:

    Hade oxå utan tvekan sagt upp bekantskapen med dig. Det du har gjort kan inte tas tillbaka. Du har troligtvis förstört för henne för all framtid. Du verkar inte inse det. Förstår du hur mycket du sårat ens? Detta handlar inte om dig så att du ska må bättre. Acceptera att du fuckat upp allt och lär av dina misstag.


    Hon har ju inte så snäll mot mig heller! Hon berättade för min kille så hon gjorde så hon dumpade mig. Alla kan begå misstag och tycker man ska få en chans. Men att kalla mig för äckel samt svin och slå mig dessutom. Hjälper ju inte
  • Maddeb­use
    Mon 5 Aug 2019 14:22
    #9
    -1
    Xzx skrev 2019-08-05 14:12:37 följande:

    Råka? Ni var ute och gick, snubblade samtidigt, fick av er alla kläderna och landade Perfekt med hans kuk i din fitta, fick epileptiskt anfall och skakade så han kom.

    DET är att råka.

    Vill du ha tillbaka din vän är det Första du ska göra att äga vad du har gjort och ta ansvar för det. När du säger "råka" så är det ett Väldigt tydligt tecken på att du Inte vill ta ansvar. Så börja med det...


    Va inte meningen att det skulle hända! Som sagt vi har varit vänner så länge så hon måste förlåta mig
  • Xzx
    Mon 5 Aug 2019 14:22
    #10
    Maddebuse skrev 2019-08-05 14:22:05 följande:
    Va inte meningen att det skulle hända! Som sagt vi har varit vänner så länge så hon måste förlåta mig
    Du måste ju vara ett troll.
Svar på tråden Försökt med allt