Är en blinkhälsning flirtigt
En man som blinkar med ena ögat som en hälsning till en, är det flirtigt eller bara trevligt beteende? (Vi har småpratat lite och har utbytt en hel del blickar)
En man som blinkar med ena ögat som en hälsning till en, är det flirtigt eller bara trevligt beteende? (Vi har småpratat lite och har utbytt en hel del blickar)
Från en man jag är attraherad av och han vet det, då är en blinkning bara gulligt.
I övrigt nej tack.
[quote=79808077][quote-nick]Fjäril kär skrev 2019-08-05 16:55:52 följande:[/quote-nick]Från en man jag är attraherad av och han vet det, då är en blinkning bara gulligt.
I övrigt nej tack.[/
Nej, det är alltså en man jag gillar som brukar göra så och jag undrar om han flirtar när han gör så eller om han bara är trevlig
Ja lite småflirtigt är det, men jag hade inte tagit det på allvar direkt utan mer som han var lite lättsam och trevlig. Huruvida han är intresserad av dig får du ju se på den stora helheten.
Ja lite småflirtigt är det, men jag hade inte tagit det på allvar direkt utan mer som han var lite lättsam och trevlig. Huruvida han är intresserad av dig får du ju se på den stora helheten.
I min värld används den även för skoj, för att understryka ngt skämtsamt.
Det behöver det inte vara. Det kan vara att han ser att DU är intresserad/nervös och blinkar till dig pga det, inte för att han själv är intresserad.
Det behöver det inte vara. Det kan vara att han ser att DU är intresserad/nervös och blinkar till dig pga det, inte för att han själv är intresserad.
I min värld används den även för skoj, för att understryka ngt skämtsamt.
är det önsketänkande att han skulle vara intresserad?
Jag är en sån som kan blinka till vem som helst,när som helst för att jag tycker personen behöver få ett leende på morgonen, för att jag uppskattar kollegan, att nån är snygg, att vilja lätta på stämningen i ett tråkigt ögonblick, etc etc.. Det finns säkert folk som trott att jag varit intresserad men det har jag oftast inte varit alls.
En blinkning tycker jag är komiskt, någonting man gör på skoj för att driva med situationen
Jag är en sån som kan blinka till vem som helst,när som helst för att jag tycker personen behöver få ett leende på morgonen, för att jag uppskattar kollegan, att nån är snygg, att vilja lätta på stämningen i ett tråkigt ögonblick, etc etc.. Det finns säkert folk som trott att jag varit intresserad men det har jag oftast inte varit alls.
Fast det känns ju inte så smart, det är ju lite att få den som är intresserad att kanske bli ännu mer intresserad. Om jag tror att någon är intresserad av mig men jag inte är det så försöker jag definitivt inte uppmuntra något.