• DBenji

    Tjejer! En fundering

    Hej alla tjejer,

    Denna fråga är addreserad till tjejer mellan 16-40 år för äldre kvinnor har jag ej reagerat detta på

    Jag har mest en fundering som jag insåg denna sommar.

    Det är endast en fråga och fundering!

    Jag tycker mig se allt fler "see through" kläder där allt syns och allt mer tightare klänningar som i princip avslöjar formen på er snippa.

    Halvt genomskinliga, tights kjolar och man oftast ser era underkläder när ni sitter ner så lämnar det inte mycket till fantasin.

    Är alla fullt medvetna om detta när ni lämnar huset?

  • Svar på tråden Tjejer! En fundering
  • ballerinakakaoreo

    Eftersom dagsljuset utomhus ofta skiljer sig från ljuset inomhus så antar jag att de inte tänker på det nej men det finns ju även de som vill visa. Jag tog tex på mig en röd klänning tidigare i somras och när jag och sambon gick ute på stan så sa han att hela min string lyste igenom klänningen, vilket inte syntes när vi var hemma varken före eller efter. Fruktansvärt jobbigt :/

  • Anonym (Kat)

    Kan ju vara så att vissa klär sig så för att dom tycker det är snyggt?
    Sen kan det ju vara värt att komma ihåg att alla kvinnor inte klär sig på ett visst sätt (eller är ute i samhället) för att män ska ha något att fantisera om eller glo på. 

  • DBenji

    Nu va inte frågan kring vidare ni klär er för män eller inte utan mer om bi är medvetna alllt syns mer eller mindre


    Anonym (Kat) skrev 2019-08-08 18:42:02 följande:

    Kan ju vara så att vissa klär sig så för att dom tycker det är snyggt?

    Sen kan det ju vara värt att komma ihåg att alla kvinnor inte klär sig på ett visst sätt (eller är ute i samhället) för att män ska ha något att fantisera om eller glo på. 


  • Anonym (Bittet)
    Anonym (Kat) skrev 2019-08-08 18:42:02 följande:

    Kan ju vara så att vissa klär sig så för att dom tycker det är snyggt?

    Sen kan det ju vara värt att komma ihåg att alla kvinnor inte klär sig på ett visst sätt (eller är ute i samhället) för att män ska ha något att fantisera om eller glo på. 


  • Dynomate

    Såg en välsvarvad och generöst tilltagen akter idag.

    Dig ska jag särskilt minnas..

    Önskar man vart Clint Eastwood på en ponny då.

    Nej jag duger allt.

    Klä er hur ni vill men fresta inte din djävul..

    Vad ska en göra som inget kan göra?

    Peace.

  • Anonym (...)
    ballerinakakaoreo skrev 2019-08-08 18:35:42 följande:

    Eftersom dagsljuset utomhus ofta skiljer sig från ljuset inomhus så antar jag att de inte tänker på det nej men det finns ju även de som vill visa. Jag tog tex på mig en röd klänning tidigare i somras och när jag och sambon gick ute på stan så sa han att hela min string lyste igenom klänningen, vilket inte syntes när vi var hemma varken före eller efter. Fruktansvärt jobbigt :/


    Håller med. Jag vill inte visa mina underkläder, men de flesta kjolar och klänningar från typ HM är rätt genomskinliga.. När man står framför spegeln ser det bra ut, men i solljus kommer troskanter och färger på underkläder tyvärr fram.
  • DBenji

    Så ni vet att HM kjolar är så ändå köper ni dessa? Varför?


    Anonym (...) skrev 2019-08-09 00:05:22 följande:

    Håller med. Jag vill inte visa mina underkläder, men de flesta kjolar och klänningar från typ HM är rätt genomskinliga.. När man står framför spegeln ser det bra ut, men i solljus kommer troskanter och färger på underkläder tyvärr fram.


  • Anonym (...)
    DBenji skrev 2019-08-11 12:35:37 följande:

    Så ni vet att HM kjolar är så ändå köper ni dessa? Varför?


    För att man är en fattig student, haha.
Svar på tråden Tjejer! En fundering