• Anonym (Linkan)

Partnerbyte

Jag och min sambo pratar om att träffa ett par för partnerbyte. Vi är inte inne på att det ska vara en 4-kant, utan man har sex var för sig. Vi fantiserar mycket om detta tillsamman och det tänder oss.

Men hur var det första gången ni hade partnerbyte, blev det som ni hade förväntat er? Fanns det saker som var bättre/sämre än väntat?

Hade ni sex i samma rum eller hade ni skilda rum?

Skriv gärna era erfarenheter, det kanske finns par som är i vår situation.

• Svar på tråden Partnerbyte
  • LuciferIV

Första gången vi träffade annat par hade vi sex varför sig bredvid varandra. Funkade jättebra och alla var nöjda. Var ungefär som vi förväntat oss, kul och spännande.

Samma rum i samma säng bredvid varandra.

Nuförtiden föredrar vi att det är mer 4-kanter (eller mer) , än bara byte rakt av.

• Anonym (Grus i dojjan.)

Vi hade sex i samma rum och det slutade med att männen sög av varandra.
    Det var helt underbart.

• Anonym (Linkan)
    LuciferIV skrev 2019-08-09 01:20:05 följande:

Första gången vi träffade annat par hade vi sex varför sig bredvid varandra. Funkade jättebra och alla var nöjda. Var ungefär som vi förväntat oss, kul och spännande.

Samma rum i samma säng bredvid varandra.

Nuförtiden föredrar vi att det är mer 4-kanter (eller mer) , än bara byte rakt av.

Hur träffar ni par idag? Är det par som ni känner eller vi kontaktsidor?
  • Anonym (Linkan)
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-08-09 08:18:41 följande:

Det var helt underbart.

Var Det något som din kille ville sen tidigare eller det bara hände i stundens hetta?
  • LuciferIV
    Anonym (Linkan) skrev 2019-08-09 09:17:19 följande:

Hur träffar ni par idag? Är det par som ni känner eller vi kontaktsidor?

Alltid via kontaktsidor. Har aldrig gjort något sexuellt med några vi känner ifrån andra sammanhang.
  • Anonym (Linkan)
    LuciferIV skrev 2019-08-09 09:21:24 följande:

Alltid via kontaktsidor. Har aldrig gjort något sexuellt med några vi känner ifrån andra sammanhang.

Tycker du det är lätt att hitta andra par. Vi är ju nybörjare och känner nog att det hade varit skönt att träffa ett par som är i samma situation.
  • LuciferIV
    Anonym (Linkan) skrev 2019-08-09 09:24:47 följande:

Tycker du det är lätt att hitta andra par. Vi är ju nybörjare och känner nog att det hade varit skönt att träffa ett par som är i samma situation.

Ja, det är ganska lätt tycker jag
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Linkan) skrev 2019-08-09 09:18:42 följande:
    Var Det något som din kille ville sen tidigare eller det bara hände i stundens hetta?
    Vadå? Det ingår och är en självklarhet. Eller är ni rädda för ett visst könsorgan?
  • Anonym (Man)

Vi har gjort det en gång. Vi hade sex med den andras partner bredvid varandra i deras sovrum. Det blev ett mindre lyckat resultat för mig. Jag fick ge mig utan att komma och den andras fru kom inte heller. Den andra mannen lyckades däremot ge min fru flera orgasmer och han kunde själv köra flera gånger efter varandra visade det sig. Som avslutning tog han sin egen fru och förde också henne till orgasm. 4-0 till honom liksom. Det kändes jobbigt länge efter det.

• Anonym (Kåt bock)
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-08-09 08:18:41 följande:

Det var helt underbart.

Jag har samma erfarenhet fast tvärtom. Vi män började med att suga av varandra vilket slutade med den kåtaste vildaste sexupplevelse jag och alla andra inblandade varit med om. Jag hade försökt mig på bögsex förut utan framgång (blev ej kåt), men det här ledde ju till ljuvligt vild sex
Svar på tråden Partnerbyte