• Anonym (isses)

Killar som följer halvnakna tjejer på instagram

Alltså vad är grejen med det? Dvs. typ utvikningmodeller/porraktriser.

Vet ni inte att vem som helst kan kolla vilka ni följer?

Bryr ni er inte? Tycker det är så sjukt avtändande. Hade aldrig velat ha en sån kille. Oftast "stalkar" man ju sin dejt i dejtingstadiet. Sånna killar går fetbort. Hade min partner följt massa sån skit hade han åkt ut ögonen böj... sjukt respektlöst. Hade en kompis vars kille följde massa porraktriser på insta. Kul för henne liksom....

• Svar på tråden Killar som följer halvnakna tjejer på instagram
  • Anonym (Jill)

Håller med dig! Är både sjukt osexigt och töntigt!

• Anonym (Upp till var och en)

Fast det är väl upp till var och en vad och/eller vem man vill följa på sociala medier?

Du vet var du står i frågan och du vill inte ha en pojkvän som följer något av det du nämner.

Helt ok för dig att tycka så. Det är din rätt.

Men precis som att det är ok att du tycker så, så är det helt ok för en person att följa vad denne vill, så länge det inte är olagligt. Vem är du att döma ut någon annan ?

• Anonym (K)

Nej fy, riktiga män har inget intresse för sånt. De sållar bort sig själva.

• Anonym (isses)
    Anonym (Upp till var och en) skrev 2019-09-12 14:02:30 följande:

Fast det är väl upp till var och en vad och/eller vem man vill följa på sociala medier?

Du vet var du står i frågan och du vill inte ha en pojkvän som följer något av det du nämner.

Helt ok för dig att tycka så. Det är din rätt.

Men precis som att det är ok att du tycker så, så är det helt ok för en person att följa vad denne vill, så länge det inte är olagligt. Vem är du att döma ut någon annan ?

Ja det är klart det är, men det var inte det den här tråden behandlar...

Först skriver du att jag har rätt att tycka så och sen att "Vem är du att döma ut någon annan"- går lite stick i stäv va? Finns något som heter yttrandefrihet. Det är mänskligt att ha åsikter. Gissar på att det finns saker som andra människor gör som du tycker är helt vansinne/fel osv.

Att döma är en mänsklig sak. Dömer man inte andra är man inte människa. Sen finns det såklart gränser där det kan ses som ohälsosamt om man jämt går runt och tänker illa om folk. Det mår man nog inte bra av.
  • Anonym (isses)
    Anonym (K) skrev 2019-09-12 14:05:28 följande:

Håller med, det sista var spot-on. Sen grinar de för att "de inte får ligga"... buhu då. 
  • Anonym (Kille)

Följer en sån tjej. Jag känner henne privat och vi har jobbat ihop.

Önskade ju att hon hade en privat insta att följa utan en massa ? ?träningsbilder? ? men jag skäms inte. Skrämmer jag bort nån tjej får det väl va så då

• Miss Skywalker

Stor skillnad också om de är 20 själva men medelålders män.. Hell no!

• Anonym (A)
    Anonym (Jill) skrev 2019-08-11 01:06:35 följande:
    Håller med dig! Är både sjukt osexigt och töntigt!
    Håller med
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (K) skrev 2019-09-12 14:05:28 följande:

Riktiga män kommer alltid gilla att kolla på halvnakna tjejer. Good luck med att försöka bestämma att han inte får kolla Skrattande
  • Anonym (Kille)
    Miss Skywalker skrev 2019-09-12 18:27:33 följande:

Stor skillnad också om de är 20 själva men medelålders män.. Hell no!

Skulle en medelålders man upphöra med att tycka att snygga tjejer är fina?
  • Anonym (Tittar hur mycket jag vill... (Gift man))

Kan väl säga att du inte heller hade stått så högt upp på min lista... Jag är lyckligt gift sedan många år tillbaka och vi är helt fine med att vad den ene eller andre tittar på spelar mindre roll. Så länge man vet var man har varandra så är det helt ok med oss. "Det spelar ingen roll var du får din aptit i från, så länge du äter hemma"... Men du verkar vara av den typen att alla killar som ens tittar på en annan tjej är inget att ha. Jösses, du kommer att blir ensam.... Cool

• Anonym (Hehe)
    Anonym (Kille) skrev 2019-09-13 07:35:40 följande:
    Skulle en medelålders man upphöra med att tycka att snygga tjejer är fina?
    Ja, män njuter av att kolla på snygga tjejer. Vi tycker att det är en av höjdpunkterna i livet. Livet är kort. Kvinnor tycker inte att män ska ha så mycket att glädjas åt.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-09-13 08:35:08 följande:

Ja, män njuter av att kolla på snygga tjejer. Vi tycker att det är en av höjdpunkterna i livet. Livet är kort. Kvinnor tycker inte att män ska ha så mycket att glädjas åt.

Man får väl hitta en kvinna med så pass låg självkänsla att hon är ok med det. Alternativt en kvinna som trivs i en relation utan större djup. Så kan vi andra kvinnor ta de riktiga männen som prioriterar sundare.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (K) skrev 2019-09-13 09:19:55 följande:
    Man får väl hitta en kvinna med så pass låg självkänsla att hon är ok med det. Alternativt en kvinna som trivs i en relation utan större djup. Så kan vi andra kvinnor ta de riktiga männen som prioriterar sundare.
    Ja, livet blir enklare för dig och dina medsystrar när ni inbillar er saker.
Svar på tråden Killar som följer halvnakna tjejer på instagram