• Anonym (Sugen)

    Ansiktssittning

    Jag har upptäckt ansiktssittning genom porr och det ser så underbart ut, nåt jag vill uppleva. Om man dom tjej föreslår det eller bara sätter sig vid sex, vad har ni för erfarenhet av hur mannen upplever det. Rädd att han ska tycka man är för dominant eller inte gillar att få fittan där över ansiktet. Vågar man?

  • Svar på tråden Ansiktssittning
  • Nicke989

    Härligt när man får kvinnans underliv mitt framför ansiktet. Jag skulle verkligen inte misstycka Tungan ute

  • Anonym (.)

    När det gäller sex så får man prova sig fram, och sen prata lite om det efteråt o kolla reaktionen då. Du har unget att förlora på det. Alla killar gillar det inte, men många gillar tjejer som generellt tar för sig i sängen.

    Själv gillar jag när tjejer emellanåt är lite dominanta i sängen helt klart, och skulle gå igång på det mycket, även om det generellt sett är jag som dominerar henne i sängen.

  • Tukt
    Anonym (Sugen) skrev 2019-08-11 08:44:09 följande:

    Jag har upptäckt ansiktssittning genom porr och det ser så underbart ut, nåt jag vill uppleva. Om man dom tjej föreslår det eller bara sätter sig vid sex, vad har ni för erfarenhet av hur mannen upplever det. Rädd att han ska tycka man är för dominant eller inte gillar att få fittan där över ansiktet. Vågar man?


    Det är väl rimligt att prata om det. Men om inte kan man väl börja med oralt sittande på ansiktet, sedan gradvis se hur mycket man kan trycka på.
    Men eftersom det handlar om makt, snarare än stimulans så är mitt råd att prata om det.
  • Anonym (Sugen)

    Tack för svaren. Ja det är ju det att prova sig fram. Bara att hoppas att man hittar nån som gillar det där, men låter ju lite hoppfullt

  • Anonym (Sugen)
    Tukt skrev 2019-08-11 11:14:57 följande:

    Det är väl rimligt att prata om det. Men om inte kan man väl börja med oralt sittande på ansiktet, sedan gradvis se hur mycket man kan trycka på.

    Men eftersom det handlar om makt, snarare än stimulans så är mitt råd att prata om det.


    Hmm gör det det? Jag tänker det nog mer som stimulans men kanske är olika saker det där med att bli slickad i den ställningen än verklig ansiktssittning.. Det är mer det första jag tänker mig.
  • Tukt
    Anonym (Sugen) skrev 2019-08-11 11:17:24 följande:
    Hmm gör det det? Jag tänker det nog mer som stimulans men kanske är olika saker det där med att bli slickad i den ställningen än verklig ansiktssittning.. Det är mer det första jag tänker mig.
    Ah, men då är det ju mer oralt  du tänker dig. Om man använder den engelska termen "facesitting" så handlar den mer om makt och kontroll. Både att gnida könet och onanera sig på ansiktet, men också om andningskontroll.
    Så i ditt fall borde det väl vara enkelt då!
  • Anonym (Sugen)

    Okej ja men då är det kanske inte så ?märkvärdigt? ändå ???? Får väl testa mig fram.

  • Anonym (Nope)

    Har provat några gånger men det är inget för mig (jag är tjej).

    Det är sjukt obekvämt, benen somnar och det är svårt att hålla balansen vilket i sin tur gör det väldigt svårt att slappna av och njuta.

    Om man är en tjej som kommer väldigt snabbt vid oralsex kan det nog vara njutbart men för mig funkar det inte.

    Killen gillar det dock och jag tycker om när han munknullar mig (ingen deepthroat och gagging) sittandes över mig.

  • Clark73
    Anonym (Sugen) skrev 2019-08-11 08:44:09 följande:

    Jag har upptäckt ansiktssittning genom porr och det ser så underbart ut, nåt jag vill uppleva. Om man dom tjej föreslår det eller bara sätter sig vid sex, vad har ni för erfarenhet av hur mannen upplever det. Rädd att han ska tycka man är för dominant eller inte gillar att få fittan där över ansiktet. Vågar man?


    Det tror jag nog alla gillar, jag älskar det i alla fall.
  • Clark73
    Anonym (Sugen) skrev 2019-08-11 11:15:53 följande:

    Tack för svaren. Ja det är ju det att prova sig fram. Bara att hoppas att man hittar nån som gillar det där, men låter ju lite hoppfullt


    Du får gärna prova på mig om du vill, jag kan dock inte garantera att jag kan låta bli att slicka dig både i rumpan och musen Tungan ute
Svar på tråden Ansiktssittning