• Anonym (Nyfiken)

    Runka i strumpa?

    Ställer en fråga här åt min kille.

    Jag frågade honom förut om det är en grej att runka i strumpor, som man ser på film osv, men han sa att han inte gör det eftersom tyg gör ont mot ollonet som blir bart när man dragit tillbaka förhuden, och han pratar inte om onani med sina vänner så han vet inte om han är den enda som känner så.

    Så jag frågar er penisbärare här: runkar ni i strumpor? Eller gör det ont eller är obehagligt? Mycket nyfiken!

  • Svar på tråden Runka i strumpa?
  • Anonym (Runkaren)

    Nej. Varför runka i en strumpa? Har aldrig gjort känns nog inte bra. Däremot trä på en kondom och runka med mycket glidmedel är skönt

  • Anonym (Runkaren)

    Ett skönare sätt är att trä på en kondom. Lirka in en minivibator i kondomen och placera den på undersidan av ollonet. Sen är det bara att låta vibrationerna verka och njut. Behöver inte röra kuken. Vibratorn gör jobbet.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Runkaren) skrev 2019-08-11 10:44:49 följande:

    Nej. Varför runka i en strumpa? Har aldrig gjort känns nog inte bra. Däremot trä på en kondom och runka med mycket glidmedel är skönt


    Tror att det är för att det inte sprutar sperma överallt, det hamnar ju i strumpan, och billigare än kondomer (bara att tvätta) men kan ju säkert bero på annat också. Skulle anta att om folk gör det är det väl mer i tonåren, när man börjar sin utforska sin sexualitet, men vad vet jag, jag gissar bara
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Runkaren) skrev 2019-08-11 10:48:43 följande:

    Ett skönare sätt är att trä på en kondom. Lirka in en minivibator i kondomen och placera den på undersidan av ollonet. Sen är det bara att låta vibrationerna verka och njut. Behöver inte röra kuken. Vibratorn gör jobbet.


    Haha intressant, kan tipsa killen ;)
  • Anonym (Lisa)

    Jag har en lite annan vinkel på ämnet. Är nämligen tjej själv och var ett tag ihop med en kille som visade sig vara fotfetischist. Han blev enormt kåt av att hålla på med mina fötter och även mina använda strumpor. Ibland runkade han i mina använda strumpor för att han tyckte det var upphetsande. Ena strumpan runt kuken, den andra luktade han på. Så den varianten på runka i strumpa finns också.

  • Anonym (.)

    Tror knappast det skulle vara skönt att runka i strumpa.

    Vet att vissa killar gillar att runka i kondom, eller med tandkräm, men det har jag aldrig gillat. För mig är handen bäst om man ska runka...

  • Anonym (Hahaha)

    Såhär är det!

    Standard är inte att runka i strumpan, standard är att runka, och sedan komma i strumpan.

  • Anonym (Freud)

    Har aldrig runkat i en strumpa, eller ens torkat med en strumpa, tycker det låter lite sjukt. Så svårt är det inte att ha en rulle toapapper som man kan slänga eller spola ner. Antar att det med strumpor är något som skämtsamt alltid ska vara med i filmer av någon anledning.

    Samma sak i Amerikanska filmer så ska de alltid plocka fram hudkräm trots att det inte behövs. Visserligen så är det ju vanligt att Amerikanare mutilerar sina penisar så det kanske kommer därifrån?

  • Anonym (Nyfiken)

    Tack för alla svar! Tror vi fått lite klarhet i ämnet iallafall

  • Anonym (strumpbyxan)

    Däremot är det sköt att runka med ett par strumpbyxor på sej! När ollonet gnids mot nylonet är det superskönt!

  • Anonym (Kille)

    Jag har använt strumpor att spruta i många gånger men det har varit en nödlösning vid tillfällen där man inte haft hushållspapper i närheten.  T.ex om tjejen är i duschen och man porrsurfat och blivit kåt, då har det hänt att jag sprutat i en strumpa som jag sedan smugit ned i tvätten för att inte bli upptäck.  Tjejen skulle bli skitsur om hon kom på att jag runkade när hon är hemma.  Samma sak om man sitter i soffan och inte vill riskera att få sperma på soffan, då är det praktiskt att ha strumpan över kuken innan man får utlösningen.  Jag sprutar tyvärr väldigt stor mängd så det är svårt att fånga upp allt med handen och kroppen.   Kondom är annars lättare och smidigaste att ha på vid runk i ömtåliga miljöer.. 

  • Anonym (Yepp)
    Anonym (Hahaha) skrev 2019-08-11 16:38:46 följande:

    Såhär är det!

    Standard är inte att runka i strumpan, standard är att runka, och sedan komma i strumpan.


    Så var det i ungdomen.
    Man kunde nästan luta strumpjäveln mot väggen när den
    torkat, hahahahaha
Svar på tråden Runka i strumpa?