• Gullego

    Och DÄR kom illamåendet

    V 5+5 idag och det är som att vända på en femöring- illamåendet kom som ett brev på posten idag! Ska på ultraljud på onsdag :)

    Haft hyperremesis tidigare grav så legat inne med drop osv så jag förväntar mig samma historia även denna gång .. fler i samma sits ?

  • Svar på tråden Och DÄR kom illamåendet
  • Anonym (1a)

    Jag hade det i 1a men inte i de två andra. I de 2 andra så var jag illamående och kräktes men det var liksom mer åt det normala. Spydde nån gång då och då och mådde illa men kunde äta även om mycket äcklade mig. Gick över runt 2a trimester

  • Gullego

    Ska bli spännande att se hur ?illa? det blir denna gång ;)

    Man får tänka att det bar är några veckor av ens liv .. även om det är otroligt svåra veckor både fysiskt och psykiskt. Tänkte be om hjälp i tid Denna gången ..

  • Anonym (1a)
    Gullego skrev 2019-08-12 15:10:26 följande:

    Ska bli spännande att se hur ?illa? det blir denna gång ;)

    Man får tänka att det bar är några veckor av ens liv .. även om det är otroligt svåra veckor både fysiskt och psykiskt. Tänkte be om hjälp i tid Denna gången ..


    Mitt satt i under 7 månader så jag var oerhört glad över att jag slapp det med 2an och 3an
  • Anonym (AW)

    Är så nojig, v 5+3 och inget illamående än bara ont i brösten o ?växtvärk? . varit gravid förut o alltid mått illa. Är 36 år nu o tänker att eftersom de gått så bra tidigare kommer det gå åt skogen nu.

Svar på tråden Och DÄR kom illamåendet