• Anonym (Frun)

    Ligga på hotell

    Då jag och min man tar in på hotell knullar vi alltid, vi vill knulla in sängen vi ska ligga i.
    Vi har gjort detta under alla våra 30+ år tillsammans, vi har aldrig legat på hotell utan att knulla.
    Hur gör ni andra som är ett par och tar in på hotell?

  • Svar på tråden Ligga på hotell
  • LuciferIV

    Är inte barnen med passar man ju på att sexa lost, men inte så mycket för att det är just ett hotellrum, utan mer pga av möjligheten till ostört sex.

  • Anonym (Badehotellet)

    Gör likadant trots snart 70 år. Brukar fantisera om hur många som knullat i den här sängen och hur många som fått sköna orgasmer i detta hotellrum.

  • Anonym (vilda millan)

    vi knullar som fan på hotell. när vi åker till hotellet så har jag kortkjol och stay ups på mig och min påsättare smeker mig i bilen hela resan 
    det första vi gör när kommer in i rummet så stört dyker vi ner i sängen  och sätter på varandra. Senare blir det bad i bad karet. och mer härlig sex ..sen går vi på ut och äter och dricker sen hem och mera sex ,så skönt och inte bli störda..
    vi är drygt 50 , har hållit på så i 30 år..

  • John69
    Anonym (Frun) skrev 2019-08-12 12:09:02 följande:

    Då jag och min man tar in på hotell knullar vi alltid, vi vill knulla in sängen vi ska ligga i.

    Vi har gjort detta under alla våra 30+ år tillsammans, vi har aldrig legat på hotell utan att knulla.

    Hur gör ni andra som är ett par och tar in på hotell?


    Jajjamen. Brukar åka på hotellhelg några ggr / år.

    Lite plusMeny brukar det allt bli :)

    Även slampigare kläder och beteende.

    Typ klänning, stjol, linne utan trosa och bh i bilen så chauffören, jag har nått att titta och känna på ;)
  • Anonym (Man)

    Nej vi ligger för det mesta inte när vi är på hotell. Vi ligger å andra sidan inte så mycket i vardagen heller. Vi brukar äta och dricka lite gott, lägga oss skapligt så vi är utsövda.

  • Anonym (Amadeus)

    Japp, hotellsex är mysigt, spännande att ligga i någon annans säng, liksom.

    Nyligen på Kreta, tre gånger under samma vecka.

    Hon 58, jag 64.

  • Anonym (K)
    Anonym (vilda millan) skrev 2019-08-13 23:22:10 följande:

    vi knullar som fan på hotell. när vi åker till hotellet så har jag kortkjol och stay ups på mig och min påsättare smeker mig i bilen hela resan 

    det första vi gör när kommer in i rummet så stört dyker vi ner i sängen  och sätter på varandra. Senare blir det bad i bad karet. och mer härlig sex ..sen går vi på ut och äter och dricker sen hem och mera sex ,så skönt och inte bli störda..

    vi är drygt 50 , har hållit på så i 30 år..


    Haha är han bara en påsättare för dig?
  • Anonym (vilda millan)
    Anonym (K) skrev 2019-08-20 14:23:16 följande:
    Haha är han bara en påsättare för dig?
    far till min a barn och  gifta i 20 år .. När vi åker på hotell semester är han min påsättare hela tiden . samma som hemma . vi bor hop och har utflugna barn . 
  • Jonnynilsson

    Eftersom våra ungar är utflugna så är det ingen större skillnad nu för tiden om vi är hemma eller bor på hotell. Det blir sex om vi känner för det.

    Annat var det förr när vi någon gång var iväg utan barn. Då passade vi på med långa förspel och härliga knull i olika ställningar...

  • Anonym (norsktorsk)

    För några år sen chattade jag med en kvinna, som bodde på hotell här i stan. Hon var sugen, så vi kom överens om att jag skulle besöka henne på hennes hotellrum.
    Väl på hotellet så sa jag till portieren att jag skulle träffa en kvinna där. "Bor bara en norrman där" fick jag till svar.

Svar på tråden Ligga på hotell