• Anonym (Stressad)

    Uppsagd o utbränd

    O har gått hemma ett år med avgångsvederlag utan att orka ta tag i saker så vad svarar man nu på arbetsgivares fråga vad man har gjort under den tiden???

  • Svar på tråden Uppsagd o utbränd
  • Anonym (Oj då)

    Oj då! Du är nog körd. Ingen som vill anställa dig. Jag har problem jag borde berätta för arbetsgivaren, men jag kommer aldrig mer få jobb om jag berättar det.

  • Anonym (K)

    Att du rehabiliterat dig. Är du redo att börja jobba? Eller är det kniven på strupen med ekonomin?

  • sextiotalist
    Anonym (Stressad) skrev 2019-08-12 14:06:08 följande:

    O har gått hemma ett år med avgångsvederlag utan att orka ta tag i saker så vad svarar man nu på arbetsgivares fråga vad man har gjort under den tiden???


    Att du använde den tiden att rehabilitera dig och nu känner du dig redo att ta dig tillbaka igen


  • CitronTulo

    Oavsett vad du säger så ska du lägga fram det som att det har varit något positivt för dig att varit hemma den här tiden! Att du har jobbat med dig själv och utnyttjat möjligheten till att göra saker som du har mått bra av. Lägg också fram att du nu känner dig fylld med ny energi och att du längtar efter att sätta tänderna i ett nytt jobb!

  • Zaxika

    Kanske din situation har bidragit till någon form av ödmjukhet och mognad. Andra prioriteringar?

    Det är ju ofta flera personlighetsdrag som gör att man blir utbränd. De flesta är ju något positivt, det kanske mer handlar om att lära känna sina gränser och att det räcker att vara good enough.

    Kram till dig och lycka till!

  • ica
    sextiotalist skrev 2019-08-12 15:19:06 följande:
    Att du använde den tiden att rehabilitera dig och nu känner du dig redo att ta dig tillbaka igen
Svar på tråden Uppsagd o utbränd