• Anonym (Frustrerad)

    Frustrerad!

    Är så sjukt frustrerad efter flera år i ett förhållande med en pryd man! Nu separerar vi och det enda jag kan tänka på är att det snart är okej att ha sex med andra. Frågan är bara hur man hittar någon att ha sex med. Som kvinna borde det inte vara svårt men är snart 50 och kroppen ser inte ut som den gjorde för 20 år sen.

    Jag behöver tips! Hur bär jag mig åt för att hitta någon att ha sex med, någon som dessutom är kompatibel?

  • Svar på tråden Frustrerad!
  • Anonym (Frustrerad)
    dk3045 skrev 2019-08-13 17:47:20 följande:

    Du får kolla på någon kontaktsida efter en man som söker en kvinna.


    Var på väg att svara något sarkastiskt men det är ju inte så smart när man ber om hjälp.
  • Anonym (.)

    Som kvinna är det väl lätt. Sätt dig på valfri krog vid baren och vänta. Eller titta på nån av de typ 5000 annonser från killar som söker tjejer för sex på bodycontact, och se om nån verkar stämma med dina önskemål.

    Eller tinder appen. Du har liksom en oändlig flod av män som är intresserade av sex, du behöver bara sålla ut de som är intressanta för dig

  • Anonym (Swing for fun)

    Det som fungerade jättebra för mig var att besöka swingersklubbar.

    Vissa kvällar bara för att träffa folk, ta en öl och snacka skit i bubbelpoolen. Andra kvällar hittade man någon det klickade med och hade sex på plats och andra gånger så växlade man BC-nick Eller nick på Lustkammaren och tog det vidare därifrån. Som kvinna är Lustkammaren bättre än BC för att hitta kontakter, helt enkelt seriösare. Ser BC mer som Facebook för vuxna och ett sätt att hålla kontakt inte hitta nya kontakter.

  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-08-13 18:18:13 följande:

    Det som fungerade jättebra för mig var att besöka swingersklubbar.

    Vissa kvällar bara för att träffa folk, ta en öl och snacka skit i bubbelpoolen. Andra kvällar hittade man någon det klickade med och hade sex på plats och andra gånger så växlade man BC-nick Eller nick på Lustkammaren och tog det vidare därifrån. Som kvinna är Lustkammaren bättre än BC för att hitta kontakter, helt enkelt seriösare. Ser BC mer som Facebook för vuxna och ett sätt att hålla kontakt inte hitta nya kontakter.


    Tack för bra tips om kontaktsidor!

    Vet inte om jag skulle våga besöka någon klubb, får nog bearbeta den tanken ett tag.
  • Anonym (Frustrerad)
    dk3045 skrev 2019-08-13 18:15:52 följande:

    Vilken tur att du tänkte om...

    Har du provat någon kontaktsida på nätet?


    Har inte testat någon ren kontaktsida, bara vanlig nätdejting. Och det gick sådär, de jag har haft relationer med har jag mött genom vänner/intressen. Men nu när det gäller enbart sex så känns det viktigare att kunna stämma av sexpreferenser i förväg än att klicka mentalt så nätet är nog en bra idé. Det viktigaste kriteriet är att han gillar sex och det borde vara uppfyllt om han har bemödat sig att lägga upp en profil.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (.) skrev 2019-08-13 18:14:10 följande:

    Som kvinna är det väl lätt. Sätt dig på valfri krog vid baren och vänta. Eller titta på nån av de typ 5000 annonser från killar som söker tjejer för sex på bodycontact, och se om nån verkar stämma med dina önskemål.

    Eller tinder appen. Du har liksom en oändlig flod av män som är intresserade av sex, du behöver bara sålla ut de som är intressanta för dig


    Riktigt så enkelt är det inte. 95% av dem man möter på krogen ser en som en desperat tant som hoppar på alla som ställer upp.

    Tinder skulle kunna vara en idé, reser mycket i jobbet så då skulle man kunna hitta män som också har några timmar eller en natt att fördriva. Men känns som stor risk att någon bekant hittar en där.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-08-13 19:11:58 följande:

    Tack för bra tips om kontaktsidor!

    Vet inte om jag skulle våga besöka någon klubb, får nog bearbeta den tanken ett tag.


    Det är inte alls så skrämmande som man kan tro.

    Välj en ren parkväll då dessa oftast är lite lugnare. Kom tidigt så kommer värdarna att ta hand om dig och se till att du trivs får en rundvandring och information om klubben.

    Tänk på att som kvinna på en klubb så är man drottning och alla visar respekt på ett helt annat sätt än på krogen. Besöker ofta klubbar bara för att träffa trevligt folk, prata skit och ta en öl i lugn och ro.

    På Adam o Eva i Norrköping har man också klubb Eva där tjejer hjälper tjejer att ta steget in på klubben och fixar också trevliga träffar och fester för att knyta kontakter, skapa trygghet och inte minst ha skoj.
  • Anonym (Nyskild)

    Jag är skild sedan tre månader. Jag hittade mina två kk på jobbet. Kanske inte bästa stället men har fantastiskt sex med två helt underbara män.

  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Nyskild) skrev 2019-08-13 20:00:06 följande:

    Jag är skild sedan tre månader. Jag hittade mina två kk på jobbet. Kanske inte bästa stället men har fantastiskt sex med två helt underbara män.


    Tack för tipset! Hade jag jobbat på ett stort företag hade jag kunnat tänka mig det, men vi är bara 200 anställda och jag sitter i ledningsgruppen plus är chef för ett 20-tal personer.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-08-13 17:39:59 följande:

    Är så sjukt frustrerad efter flera år i ett förhållande med en pryd man! Nu separerar vi och det enda jag kan tänka på är att det snart är okej att ha sex med andra. Frågan är bara hur man hittar någon att ha sex med. Som kvinna borde det inte vara svårt men är snart 50 och kroppen ser inte ut som den gjorde för 20 år sen.

    Jag behöver tips! Hur bär jag mig åt för att hitta någon att ha sex med, någon som dessutom är kompatibel?


    Känner igen mig mycket i det du beskriver. Hoppas att du snart kan hitta någon att njuta med.

    Mitt tips är väl egentligen överallt där man kan skriva och ha kontakt med folk, där man minst anar kan man hitta ett guldkorn. Tex här :)
  • Anonym (Nyskild)

    [quote=79829119][quote-nick]Anonym (Frustrerad) skrev 2019-08-13 20:20:32 följande:[/quote-nick]

    Tack för tipset! Hade jag jobbat på ett stort företag hade jag kunnat tänka mig det, men vi är bara 200 anställda och jag sitter i ledningsgruppen plus är chef för ett 20-tal personer.

    Vi är bara 25 anställda och jag är ensam kvinna. Men med din position så förstår jag att du avstår.

Svar på tråden Frustrerad!