• Anonym (Aprilbebis?)

    EXTREMT tidiga tecken på graviditet ?

    Väntar på ett plus om några dagar Jag tycker mig känna symptom och dessutom tydliga sådana. Vad tror ni? Fler som väntar på plus? Berätta :)

    1. Molvärk i ljumskar och nedre delen av magen. Som mensvärk. Ganska stark dessutom. Har aldrig mensvärk efter jag fick mitt första barn.

    2. Huvudvärk/yrsel till och från under dagen

    3. Magen är uppblåst och jag är "rapnödig" hela tiden

    4. Äckelvarning men flytningar. Har aldrig det annars och nu måste jag använda trosskydd.

    5. Superhungrig. Magen kurrar konstant och jag är verkligen ingen storätare.

    6. Mensvärk i svanken.

    Är rätt säker på att jag är gravid men jag hör gärna fler stories.

  • Svar på tråden EXTREMT tidiga tecken på graviditet ?
  • Anonym (J)

    Blivit gravidnpå första försöket 2 ggr har märkt direkt att jag är gravid. Blir lätt ledsen över ingenting och en känsla i kroppen, lite olustigkänsla. Värken som menavärk har kommit senare, efter plusset. Lycka till och hoppas på plusset!

  • cleoeme

    Inte haft ett enda symtom på graviditet förrän vecka 6-7 varje gång. Att få symtom i vecka 3-4 låter orimligt tycker jag.

  • Anonym (Lika)

    Hade samma symprom precis innan jag plussade.. grattis! Är det ditt första barn?

  • Anonym (Aprilbebis?)

    Tredje :D Så jag tycker att jag borde komma ihåg symptomen men man glömmer efter varje. Har dock inte plussat än, vågar inte testa haha

Svar på tråden EXTREMT tidiga tecken på graviditet ?