• Anonym (Spiral)

    Missfall?

    Någon som varit med och många missfall och vet vad ni pratar om? Jag har spiral sen fyra år tillbaka. I höstas blev jag gravid med märkte inget innan jag fick magont och blödde rejält. Uppsökte gynakuten och de konstaterade missfall väldigt fort. De skickade iväg prover. Fick aldrig veta hur långt gången jag va, men såg ju resterna de skrapa ihop medan jag låg i gynstolen och blödde. Det fyllde två provrör med restbitar.

    Satte senare in en ny spiral. Har mått illa till och från, men hade mens förra månaden. I söndags kom mensen, några dagar sen. När jag va på toa och drog ut menskoppen så kom det ut som en klump. Va tvungen att ta upp det och kolla för oftast blöder jag bara i koppen. Det va som om

    det va en tom fostersäck. Hur ska jag förklara... som skalet från en vindruva fast inte så krispig men samma seghet. Tänker köpa gravtest imorgon och se om de visar positivt, bara för o veta. I såfall bör jag ju få spiralen korrigerad för den lär sitta fel -igen.

    Men om jag har missfall och kan utskilja en rest i storlek med en vindruva utan innehåll, hur långt gången kan jag ha varit?

    Vill mest bara skriva av mig och diskutera med. Min sambo är inte hemma utan håller sig borta. Han har från ena dagen till den andra beslutat sig för att vårt förhållande inte funkar. känns jävligt tungt alltihopa nu. Inte att jag ev har missfall men det lär ju snurra i tankarna med nu.

Svar på tråden Missfall?