• MrLarsa

    Vet inte vad jag ska göra

    Hej Alla!

    Jag är en kille som precis fyllt 29 år med ett stabilt förhållande på 6 år med en underbar tjej som är 27 år.

    Det är så här att jag har en sån otroligt barnlängtan och nästan alla mina vänner har, hela ens flöde på sociala medier är fyllt med bilder på deras barn.

    Nu till min situation, jag och min sambo är inte på samma plan om man säger så då jag velat ha barn i minst 2 år och hon vill vänta. Jag kan vara otroligt tjatig och envis när det är något jag verkligen vill ha men de senaste 2 månaderna så har jag lagt tjatet åt sidan .

    Nu när jag väl tar upp det så reagerar hon exakt likadant som hon gjort tidigare. Hon blir obekväm/ irriterad när jag tar upp det och kan inte svara på när hon vill eller känner sig redo men är ändå tydlig med att hon vill och säger snart vilket hon sagt i minst 1 år. Så när är snart?

    Vi har precis köpt vårt drömhus och har en väldigt stabil grund och stå på.

    Jag får sån otrolig ångest över detta för det finns inget jag hellre vill än få barn och det känns som man bara står och stampar i marken. Jag kan knappt ta upp snacket med henne för jag vill inte i heller pressa henne. Men jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte vänta hur länge som helst.

    Kom gärna med tips?

    Må bäst!

  • Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra
Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra