• mea08

    Vi som försöker bli gravida med Natural Cycles

    Hej!

    Vi började försöka i slutet på Juli, jag använder Natural Cycles för att förstå min cykel efter en tid av hormonella preventivmedel.

    Jag skulle gärna vilja se era grafer som också använder Natural Cycles medan vi spänt väntar på ett plus ????

    Såhär ser min ut änsålänge:

  • Svar på tråden Vi som försöker bli gravida med Natural Cycles
  • hejsanlina

    Såhär ser min graf ut en full cykel. Började försöka i oktober 2018, så denna månaden hoppas jag temperaturen håller sig uppe efter äl hehe :)

  • boshab

    Än så länge ser min graf ut enligt nedan. Tar ÄL-tester som just nu varit negativa (andra dagen jag testar, 2ggr/dag) så väntar mao på ÄL och sedan stegring i temperatur. Börjar bli dags att ligga i också haha...

  • AnneP

    Hej ! 5e försöket för oss och har använt nc och äl tester. Tycker att min temperatur har jätte olika temperaturer. Och idag är den jätte hög.

    Förra månaden hade jag ej äl. Den hoppar antagligen över 2 månader om året för dom flesta.

    Brukar man ha hög temperatur efter äl ?

  • AnneP
    mea08 skrev 2019-08-20 10:30:12 följande:

    Uppdatering på min graf... Förstår inte riktigt vad som händer haha


    Ser ut som att du fick högre temp cd 30 därav borde din äl vara cd 29. Jag måste alltid tempa några dagar efter äl för att nc ska hitta vilken dag det är :)
Svar på tråden Vi som försöker bli gravida med Natural Cycles