• Thu 15 Aug 2019 08:38
    274 visningar
    2 svar
    2
    274

    Analysering förstör för mig!!!!

    Jag är en väldigt känslig kille som förstör mycket av förhållande och dejter för att jag över analyserar allt och tänker alltid det värsta. Jag äter antidep tabletter men det hjälper inte mot mina känslor.

    Jag vet inte hur jag ska ta hand om dom. Har sökt hjälp men det tar tid. Är i ett typ förhållande nu men det är jag på väg att förstöra om det fortsätter så här. Jag behöver lära mig tänka annorlunda...

    nån som har några bra idéer vad jag kan göra pt det?

    Trött på mig och min hjärna!

  • Svar på tråden Analysering förstör för mig!!!!
  • Sun 25 Aug 2019 15:53
    #1

    Jag är likadan, jobbar på det nu med en psykoteraupet så att hjälpen du sökt tar tid är bara drygt, ligg på dom. För mig handlar det om hela mitt liv, allt jag varit med om, så jävla sviken jag blivit som gjort att jag inte kan lita på nån, alltså överanalyserar jag allt och tror det värsta hela tiden. Låter som du kanske varit med om liknande eller jag vet inte men jag tror allt handlar om tillitsproblem. Jag jobbar mycket med mig själv, att först lära mig tycka om och uppskatta mig själv, sätta ord på alla känslor, att lita på mig själv innan jag ska ge mig in i relationer med andra som alltid går åt helvete. Så allt ligger hos mig så tror att du behöver jobba med dig själv. ( jag har ingen aning, bara vad jag tror) Hoppas allt löser sig för dig :) Fred & Kärlek!

  • Sun 25 Aug 2019 17:09
    #2

    Vad är det för tankar du har eller får då, som förstör?

Svar på tråden Analysering förstör för mig!!!!