• tjejenA

    Överdrag till skötbädd

    Hej. När min son var bebis fanns det att köpa sånna överdrag som var som handdukar med band som man fäste runt och det var 3 år sedan och snart kommer vår nästa bebis och jag hittar inte sånna någonstans. Vet nån här om dom har slutat sälja sånna? Och vad ska man ha i dagens läge? Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Överdrag till skötbädd
  • tjejenA
    Namnlös2015 skrev 2019-08-15 10:24:34 följande:

    Ikea har olika överdrag i frotté, bla VÄDRA.


    Tack.. Men det var inte mycket dom hade. Bara 2 och välja mellan..hmm borde väl finnas nån annanstans med. Sist hittade vi på ullared men såg inga där när jag var där.
  • emphz
    tjejenA skrev 2019-08-15 10:37:38 följande:

    Tack.. Men det var inte mycket dom hade. Bara 2 och välja mellan..hmm borde väl finnas nån annanstans med. Sist hittade vi på ullared men såg inga där när jag var där.


    Fanns massor på Ullared när vi var där för någon månad sen. Låg på hylla under skötbäddarna :)
  • SofiaGlad

    Japp, jag minns dom och älskade dom! Vi köpte dom på IKEA om jag inte minns helt fel. Kan ha sett dem på Jula också.


    Om jag ser dem igen så ska jag säga till dig

  • tjejenA
    SofiaGlad skrev 2019-08-15 16:32:37 följande:

    Japp, jag minns dom och älskade dom! Vi köpte dom på IKEA om jag inte minns helt fel. Kan ha sett dem på Jula också.

    Om jag ser dem igen så ska jag säga till dig


    Samma här och det fanns massor i olika söta motiv.. Åh tack så mycket :) börjar bli lite jobbigt
Svar på tråden Överdrag till skötbädd