• Anonym (Blimsteflickan)

Varför inte bara knulla mig?

Varför är det så märklig fråga att man inte kan ge ett hum om varför ens?

Jag måste hitta något annat sätt att få svar. Kan ni hjälpa mig?

Min kille har bara penetrerat mig med sin snopp ungefär 8-10 gånger på 3år!

Vi har sex flera gånger i veckan men då är det leksaker och händer.

Jag är öppen för förslag, tar intiativ, pressar aldrig, tjatar inte, njuter av det vi gör och älskar honom, men jag har glömt hur det känns att ha en kuk inuti fittan. Och han har ingen ursäkt ens. Han bara är helt tyst. Kuken står, den funkar som den ska. Han äter inga mediciner eller annat som påverkar ståndet. Lust har han.

• Svar på tråden Varför inte bara knulla mig?
  • Anonym (Vem vet?)

Kanske har han någon könssjukdom han försöker skydda dig ifrån?

• Anonym (Blimsteflickan)
    Anonym (Vem vet?) skrev 2019-08-15 10:57:17 följande:

Kanske har han någon könssjukdom han försöker skydda dig ifrån?

Vi har testat oss. Har fått fram så pass mycket info att jag vet att han varit likadan med andra tjejer de senaste åren innan vi träffades

Men visst var det en god tanke!
  • Anonym (Leksak)

Antar att det lätt kan bli så...att man fastnar lite med leksaker och tror att det är grejen!? Varför inte knulla honom?? Låt han leka en stund och rid honom ordentligt :) Alternativt få honom att förstå att du önskar lite mer variation. Lägg leksakerna åt sidan ett tag.

• Tutelitut

Han har nog sett Teeth Förvånad

• Giftskåneman

Har du testat att vara dominant, typ på kvällen innan ni lägger er viskar du i hans öra, nu går du in och lägger dig och är redo när jag kommer in för då ska du göra detta med mig?

Låter litet som han är undergiven och att han tror han är bättre med leksaker än sin xxx

• LuciferIV

Han kanske har fått det här att kvinnor oftast inte får orgasm enbart genom penetrationsex, till att det inte ens är skönt heller, och helt enkelt fokuserar på leksaker och händer för att han tror att det är så man bäst tillfredsställer en kvinna.

Leksaker och händer är naturligtvis ett utmärkt komplement, men jag har aldrig stött på en kvinna som inte njuter av att knullas (men finns såklart de som faktiskt inte tycker det är skönt)

Svar på tråden Varför inte bara knulla mig?