• Anonym (Ts)

    Kom på gammal otrohet..

    Min man kom på nu att jag var otrogen för närmare 10 år sedan.

    Visst är han sårad det förstår jag och jag ångrar mig så mycket att jag har orsakat den här eländet åt honom .. men jag tycker han överreagerar ... vi har hur som helst gifte oss och fick tre barn sedan dess och jag var aldrig mer och skulle aldrig bli igen otrogen mot honom ... han säger att han vet inte om vi har någon framtid tillsammans...

    vad tycker ni? Någon som har varit i samma sits?

  • Svar på tråden Kom på gammal otrohet..
  • Anonym (man)

    I hans värld har sveket just inträffat på det känslomässiga planet. Det sämsta TS kan göra är att försöka intala honom att han överreagerar. Hon har varit otrogen. Punkt! Ta det vidare därifrån.

    För övrigt ett bra exempel på att sanningen ofta kommer ikapp en. Även om man inte tror det är möjligt.

  • Anonym (Ts)

    Jag var 18 ständigt super kåt och med en kille som ville knappt ligga med mig 2ggr i veckan .... dålig ursäkt jag vet

    Kan jag rädda relationen eller är det kört tror du ? eller bättre att låta bli och sluta leva i en påtvingad celibat .. win win ...

  • Anonym (man)

    Han börjar förmodligen också tvivla på att han är pappa till barnen.

  • Pentra
    Anonym (Ts) skrev 2019-08-15 11:43:56 följande:
    Jag var 18 ständigt super kåt och med en kille som ville knappt ligga med mig 2ggr i veckan .... dålig ursäkt jag vet Kan jag rädda relationen eller är det kört tror du ? eller bättre att låta bli och sluta leva i en påtvingad celibat .. win win ...

    Anonym (Ts) skrev 2019-08-15 11:43:56 följande:
    Jag var 18 ständigt super kåt och med en kille som ville knappt ligga med mig 2ggr i veckan .... dålig ursäkt jag vet Kan jag rädda relationen eller är det kört tror du ? eller bättre att låta bli och sluta leva i en påtvingad celibat .. win win ...

    Vem var du otrogen emot? En före detta kille eller din nuvarande man? ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Giftskåneman
    Anonym (Ts) skrev 2019-08-15 11:43:56 följande:

    Jag var 18 ständigt super kåt och med en kille som ville knappt ligga med mig 2ggr i veckan .... dålig ursäkt jag vet

    Kan jag rädda relationen eller är det kört tror du ? eller bättre att låta bli och sluta leva i en påtvingad celibat .. win win ...


    Du ska vara som du är nu, börjar du med nåt nytt, typ nu ska jag göra detta för att bevisa min kärlek till dig, då blir han misstänksam.

    Ge honom nån vecka på sig, sen frågar du enkelt och odramatisk om du kommer finnas kvar i hans liv, pressa inte fram svar, han måste säga exakt det han vill utan du tar illa vid dig eller blir ledsen. Lyssna på det han säger, ställ följfrågor så du vet ni inte missförstår varandra.
  • Anonym (Ts)
    Pentra skrev 2019-08-15 11:49:03 följande:

    Vem var du otrogen emot? En före detta kille eller din nuvarande man? ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Min nuvarande man ... vi blev tillsammans när jag var 16
  • Xzx
    Anonym (Ts) skrev 2019-08-15 11:31:01 följande:

    Min man kom på nu att jag var otrogen för närmare 10 år sedan.

    Visst är han sårad det förstår jag och jag ångrar mig så mycket att jag har orsakat den här eländet åt honom .. men jag tycker han överreagerar ... vi har hur som helst gifte oss och fick tre barn sedan dess och jag var aldrig mer och skulle aldrig bli igen otrogen mot honom ... han säger att han vet inte om vi har någon framtid tillsammans...

    vad tycker ni? Någon som har varit i samma sits?


    Hur kom det fram att du varit otrogen?


    Och förlåt, men vem faan är du att bedöma om han överreagerar i det här läget eller ej? 

  • Anonym (Ts)
    Giftskåneman skrev 2019-08-15 11:51:20 följande:

    Du ska vara som du är nu, börjar du med nåt nytt, typ nu ska jag göra detta för att bevisa min kärlek till dig, då blir han misstänksam.

    Ge honom nån vecka på sig, sen frågar du enkelt och odramatisk om du kommer finnas kvar i hans liv, pressa inte fram svar, han måste säga exakt det han vill utan du tar illa vid dig eller blir ledsen. Lyssna på det han säger, ställ följfrågor så du vet ni inte missförstår varandra.


    Jag tänkt inte bevisa o övertyga om något ... egentligen vet jag inte om jag har några känslor kvar. Småbarnsåren knäckte relationen rejält så att otroheten kom fram just nu var inte den bästa.. vet inte vad jag vill själv heller . Är mest bara nyfiken hur den blir ... o kanske lite rädd av ensamheten o osäkerheten om jag klarar av att uppfostra våra barn själv ...
Svar på tråden Kom på gammal otrohet..