• Anonym (Hmmm)
    Thu 15 Aug 2019 17:43
    1406 visningar
    10 svar
    10
    1406

    Till killar: Ex har nakenbilder

    Då det tar 3-4 dagar att aktivera flashbackkonto vänder jag mig hit. Främst till killar.

    Du har en tjej, ni har varit ihop länge. Relationen tog slut då det var stormigt förhållande. Båda var dåliga mot varandra. Du är den som gjorde slut och krossade henne totalt.

    Men

    Exet har kvar en massa, riktigt intima nakenbilder/videos på dig. Man ser att det är du och hon har väldigt många sånna bilder och videos.

    Hade du varit orolig för det? Du ber flickvännen ta bort bilderna och hon säger att hon har gjort det. Men av erfarenhet litar du inte på henne.

    Hade du överanalyserat och ältat det? Tänk så finns bilderna kvar i flera år, tänk så sprids dem, tänk så hotar hon med dem osv osv?

    Eller hade du inte brytt dig?

    Tacksam för åsikter!

  • Svar på tråden Till killar: Ex har nakenbilder
  • Lucife­rIV
    Thu 15 Aug 2019 17:52
    #1
    +1

    Lite surt hade det ju varit, men hade inte funderat så mycket på det.

    Dels är bilder på nakna killar rätt ointressant för de flesta, tyvärr så är det ju en helt annan grej för tjejer som hamnar i den här situationen, då det är mycket högre risk att bilderna får spridning.

    Men sen är det väl så att det numera är olagligt att lägga ut sådana bilder, så fu har ju lite lagstöd där om det skulle ske.

  • Thu 15 Aug 2019 17:53
    #2

    Jag hade inte brytt mig.

  • Anonym (Hmmm) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 18:06
    #3

    Ja det tänkte jag med på, att killars nakenbilder inte har så stort värde så att säga. Tack för lugnande svar!

  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 15 Aug 2019 18:16
    #4

    Nu är jag ifs kvinna. Mitt ex har nakenbilder/filmer på mig och jag hade på honom.

    Nakenbilder på okända män är helt ointressant för de flesta och då han är ett ex har jag raderat allt. Bryr mig inte alls vad han gör/gjort med mina. Han kanske vill ha kul till dem och titta på något vackert

  • Anonym (Hmmm) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 18:24
    #5
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-08-15 18:16:18 följande:

    Nu är jag ifs kvinna. Mitt ex har nakenbilder/filmer på mig och jag hade på honom.

    Nakenbilder på okända män är helt ointressant för de flesta och då han är ett ex har jag raderat allt. Bryr mig inte alls vad han gör/gjort med mina. Han kanske vill ha kul till dem och titta på något vackert


    Wow ditt sätt att se på det hade jag velat ha! Du var så välkommen att lämna din åsikt, tas tacksamt emot!
  • Anonym (Ogill­at det)
    Thu 15 Aug 2019 18:43
    #6

    Jag hade inte gillat det, men jag hade inte gjort något åt det. Jag har vart med om något liknande fast då hamnade jag på hennes instagram där jag sov på bilderna naken, men taget så att penisen inte var med (alltid något) med små texter till som #toomuchtequila #iblametequila och kommentarer som "haha hur full var du egentligen?" "Vad fet han är!" "Is that a human or a pig?".

    Hon var förövrigt helt nykter, drack sprite (läsken) och vi hade dessutom sex på morgonen efter de där bilderna hade knäppts. Hon tog bort dem och bad om ursäkt, men jag fick sex med en jättesnygg tjej så jag kan inte klaga så värst. Totalt sett ändå positivt tycker jag.

  • Fri 23 Aug 2019 11:02
    #7

    Jag hade aldrig varit så naiv och korkad att jag låtit henne ha sådana bilder från första början!! Nästan alla förhållanden tar slut förr eller senare, och jag skulle verkligen inte vilja att något ex hade såna bilder. 

  • Anonym (Mjo)
    Fri 23 Aug 2019 12:36
    #8

    En kille jag dejtade hade sexfilmer på sin dator med sitt ex, framkom inte riktigt vad hon tyckte om det, men jag påpekade att det kanske inte var så smart att ha dem på sin jobbdator som han bar omkring på alltid ifall den skulle bli stulen :)

  • Anonym (Chill­)
    Tue 3 Sep 2019 11:53
    #9

    Mitt ex har bilder på mig. Jag bryr mig inte. En naken snubbe är inte så intressant, och även om det är det så kan alla som går till samma badhus som jag se det i duschen (ej kvinnor iof) så vad spelar det för roll?

    Orkar inte lägga energi på det. Finns viktigare saker att lägga energi på.

  • Anonym (Kelly­)
    Tue 3 Sep 2019 12:12
    #10

    Nä, haha! Det förlorar väl tjejen mest på?

    Varför skulle hon lägga ut filmer och foton där hon själv är med? Eller där folk vet att det är hennes ex med er gamla inredning?

    Långsökt tanke. Släpp den.

Svar på tråden Till killar: Ex har nakenbilder