• Fri 16 Aug 2019 21:59
    523 visningar
    3 svar
    3
    523

    Är hon intresserad av mig?

    Hej.

    Jag jobbar som lastbilschaufför, jag är ny på distributionslinjen som jag kör nu, började med den i mitten av juni. Jag har börjat på misstänka att en av våra kunder är intresserad av mig.

    Jag har aldrig tänkt på henne på det sättet förut, men jag får allt fler blickar ifrån henne.

    Jag kikade lite på nätet och insåg att hon är ett år yngre än mig.

    Hon tittar väldigt mycket på mig och har väldigt mycket ögonkontakt med mig. Mer än vad andra har. Tror ni också som jag att hon är intresserad?

    På ett annat ställe så är det en tjej som kanske är 10år yngre än mig, hon får mig verkligen att känna ett rus flera timmar efter att man har träffat henne. Hon är helgrym, supersnygg och har en fantastiskt trevlig röst. Hon är oerhört trevlig.

    Haha det är farligt med alla kvinnor man möter på jobbet.

  • Svar på tråden Är hon intresserad av mig?
  • Fri 16 Aug 2019 22:11
    #1

    Bara att fråga om hon vill med ut och käka pizza nästa fredag

  • Fri 16 Aug 2019 22:13
    #2

    Jag får försöka skapa ännu mera social kontakt för att bygga en relation, därefter kan jag fråga om något sådant.

  • Anzil
    Sat 17 Aug 2019 05:03
    #3
    Mackan1978 skrev 2019-08-16 22:13:27 följande:

    Jag får försöka skapa ännu mera social kontakt för att bygga en relation, därefter kan jag fråga om något sådant.


    Jag förstår inte. Mera social kontakt?

    Om du tycker att du vill lära känna henne så fråga bara om hon vill fika. Hur skall du annars lära känna henne? Hon skall fortsätta vara kund medan du skall bara göra ditt jobb. Risken med det finns att hon kan tro att du är ointresserad och/eller tappar hon intresse för dig och så när du väl frågar henne kommer hon enbart följa med som kompis eller så tackar hon nej fullt ut, just för att intresset finns inte kvar.

    En annan risk är att någon annan kanske hinner före dig och så är hon inte tillgänglig längre.

    Ta chansen!

    Upplever du att du får blickar och du ger blickar tillbaks, så fråga bara om hon skall med ut och fika eller någonting.

Svar på tråden Är hon intresserad av mig?