• Anonym (Carl)

    Vältränad tjej, vilken typ av kille

    vill du ha?
    En tjej skrev till mig på Tinder. På facebook har hon många bilder med henne och exet. Båda är riktigt vältränade.
    Han var tidigare ihop med en annan tjej, som också är vältränad.

  • Svar på tråden Vältränad tjej, vilken typ av kille
  • Anonym (träningstjej)

    Personligthet framför träningskompis. Sen är det klart att det kan bli problem i längden om den ena vill äta balanserat och den andra pizza 3 ggr i veckan.

  • Anonym (Carl)
    Anonym (träningstjej) skrev 2019-08-18 12:10:15 följande:

    Personligthet framför träningskompis. Sen är det klart att det kan bli problem i längden om den ena vill äta balanserat och den andra pizza 3 ggr i veckan.


    De här två tjejerna är två av de mest vältränade där jag bor. Och båda var ihop med samma kille, också vältränad. En hunk skulle man kunna säga.
    Båda tjejerna är typen som lägger upp träningsbilder.
    Man ser ett mönster.
  • Pierott

    Det är svårt att få en vardag att gå ihop när den ene räknar kalorier och ser till att äta rätt och den andre gärna göder sin begynnande gubbmage.

  • Anonym (A)
    Pierott skrev 2019-08-18 12:26:09 följande:
    Det är svårt att få en vardag att gå ihop när den ene räknar kalorier och ser till att äta rätt och den andre gärna göder sin begynnande gubbmage.
    Ja, det är nog svårt
  • Anonym (nöjd 45 åring.)

    När jag var 25 år och i god form föll jag för en vältränad kille.
    20 år senare är vi lite småfeta men jag tror vi fortfarande gillar varandras humor och vardagen med hus, ungar, ställa upp när barnen idrottar och att bara ha en bästa vän som ställer upp.
    När femtioårskrisen kommer ska vi nog börja träna igen.

Svar på tråden Vältränad tjej, vilken typ av kille