Är det rimligt att han blir arg, kall och skriker på mig över detta? Hade era män reagerat likadant?
Hej alla ni snälla på familjeliv som läser detta. Ge mig er åsikt snälla.
På grund av obefintligt sexliv med min man kan jag vara sorgsen från och till. Vi har bråkat om detta och han har bett mig inte prata om det, därför låter jag bli. När han frågade flera ggr idag fick jag till slut säga att det gör mig ledsen att vi inte har någon intimitet eller något sexliv.
Han blev arg för att jag inte sa något direkt men innan dess har han ju bett mig inte säga något. Allt lugnar sig.
Jag ska åka och handla och har fickorna fulla, tar bilnyckeln och inte husnyckel med mig, ber honom låsa. Tyckte inte det var så allvarligt. När jag kommer hem knackar jag och möts av en kall och arg make. Jag hade stört vårt barn som drack sin ersättning när jag knackade, han skrek på mig och förklarade att jag inte förstår, tappar ofta bort min telefon hemma etc. Verkligen vrålade, nu går han runt och är jättearg.
Bra att veta är att jag inte är en slarvel,har ett bra jobb, anstränger mig för att alltid hålla det fint hemma, prioroterar min partner och hans behov, ger gott om kärlek o komplimanger. Gör ont att få så mycket "skit" för dessa saker.
Behövet veta hur andra uppfattar detta.