• Anonym (Rädd)

Tror att jag blev drogad igår

Tips & stöd och funderingar på vad det kan ha varit för drog uppskattas mer än gärna, är livrädd just nu..
    Jag är 18 år och igår kväll så var jag ute på krogen med en vän, vi hade förfestat lite hos henne innan och inte druckit mycket, 2 glas vin och 2 drinkar, så vi var endast lite salongs. Sen kommer vi till krogen och köper varsin cider. Vi sätter oss vid ett bord och dit kommer 2 okända killar i 25 års åldern och slår sig ner och pratar med oss, ingenting jag reflekterar över utan vi surrar en stund å sen går jag och kompisen på toa och ber dom vakta bordet. Nu i efterhand bannar jag mig själv att jag var så dum som lämna min cider obevakad men de var glada å trevliga killar och kändes inte alls skumma. Min vän hade druckit upp hennes cider men min hade fortfarande ganska mycket kvar i sig. Vi kommer tillbaka från toaletten och jag dricker upp min cider, reagerar lite på att den inte var lika god längre och kändes lite starkare som jag sa till min vän men reflekterade inte nämnvärt över det. 10 minuter senare så börjar jag må väldigt dåligt, jag får röda utslag på hals och bröstkorg som bränner och kliar och jag säger till min vän att någonting känns inte bra, jag mår illa och sen minns jag inget mer, det är bara svart. Tur min kompis var med och hjälpte mig hem för jag minns ingenting om hur vi tog oss hem eller vad jag gjorde efter jag druckit cidern. När jag kommer hem så minns jag dock svagt att jag spyr, och det får jag också berättat för mig av min mamma som var hemma att jag spyr huur mycket som helst. Jag spyr fortfarande just nu och det kommer blod när jag spyr, har kraftigt ont i magen det är en oerhörd brännande smärta och jag känner att något är enormt fel, har så fruktansvärt ont. Jag känner min kropp och jag är inte känslig mot alkohol så jag kan inte ha blivit så full på endast en cider och det lilla vi drack när vi förfestade, jag är ganska tålig och de där kändes inte som en fylla. Jag vet inte vad jag ska göra magontet driver mig till vansinne och orkar inte spy mer, känns fortfarande luddigt i huvet nu ett dygn senare och den enorma minnesluckan skrämmer mig..
    Kan jag ha blivit drogad? Att nån av killarna stoppade ner något i mitt glas?

• Svar på tråden Tror att jag blev drogad igår
  • Anonym (Instämmer)
    Anonym (Jjjj) skrev 2019-08-18 22:03:14 följande:

Akuten såklart.

Håller med.

Det är bara att be mamma skjutsa dig eller ta taxi

Åk på en gång
  • Anonym (W)

Låter snarare som förgiftad, ska inte komma blod, ta dig till akuten genast. Vill inte skrämma dig men de hjälper dig där. Något du inte tål har du fått i dig och du behöver hjälp.

Svar på tråden Tror att jag blev drogad igår