• Anonym (Ledsen)

    Negativt på bim-3 äl+10.. finns det en chans ändå?

    Som rubriken.. försökt i 14 månader. Negativt oDag på bim-3 äl+10. Finns det chans? När jag plussat med missfallen så har det varit på äl+10. Känner mig gravid. Men är sååå ledsen nu. Ha ni plussat senare efter negativt test?

  • Svar på tråden Negativt på bim-3 äl+10.. finns det en chans ändå?
  • Anonym (Ja)

    Ja det finns chans. Finns gått om kvinnor som plussar sent, alltså en bra bit efter BIM.

    Mitt råd till dig är att invänta mens och dyker den inte upp när den bör så testa då

    Annars kommer du testa ända fram till mens och bli besviken och överanalysera varje test.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Ja) skrev 2019-08-19 14:30:54 följande:

    Ja det finns chans. Finns gått om kvinnor som plussar sent, alltså en bra bit efter BIM.

    Mitt råd till dig är att invänta mens och dyker den inte upp när den bör så testa då

    Annars kommer du testa ända fram till mens och bli besviken och överanalysera varje test.


    Jag ska verkligen försöka. Sitter och gråter nu löjlig som man är men längtan har ihjäl en.. känner mig sååå okvinnlig som bara fått två missfall och inga andra plus under 14 månader. Fan..
  • Linkar

    Tips vid missfall - upprepade missfall - önskan att bli gravid

    Fick mitt barn nummer 3 efter 3 missfall (39 år)

    Efter besök på mottagning som jobbar med traditionell kinesisk medicin och örter samt akupunktur

    Behandlades ca 4-5 månader sedan försökte vi och blev gravid direkt - gick på örter de 3 första gravmånaderna

    De balanserar kroppen utifrån vad som behövs för varje individ - de gör även livmoderslemhinnan extra mottaglig för befruktat ägg. De kan även påverka ägglossning , temp progesteron och spermier med örter och akupunktur.

    Jag gick hos Wallmarks Örtmedicin i Malmö

    Kram o Lycka till alla ni som längtar - de går oftast

Svar på tråden Negativt på bim-3 äl+10.. finns det en chans ändå?