• Mon 19 Aug 2019 20:33
    3542 visningar
    25 svar
    25
    3542

    Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?

    Jag vill tatuera mig och vill få lite inspiration, vad är en tändande tatuering på oss tjejer/kvinnor enligt er killar/män?

    Hanna

  • Svar på tråden Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?
  • Anonym (heter­o)
    Tue 20 Aug 2019 06:48
    #1
    -2 +3

    Ingen alls. Tatueringar är direkt avtändande, en slutsats som du också kan dra av att ingen annan har svarat ännu.

  • Tue 20 Aug 2019 09:04
    #2
    +1

    Du ska ju inte basera ditt val på vad någon annan tycker. Jag älskar mina och ger blanka fan vad någon annan kan tänkas tycka om dem. Det är ju min kropp de sitter på, inte deras.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Tue 20 Aug 2019 09:18
    #3
    +2

    Helt off. Utan tatueringar är bäst.

  • Anonym (K)
    Tue 20 Aug 2019 09:29
    #4
    +2

    Osynlig tatuering.

  • Anonym (Thomp­a)
    Fri 23 Aug 2019 23:47
    #5

    Helt klart en välgjord skullgirl! Dias del muerto stuket kan inte gå fel..

  • Anonym (Fel)
    Sat 24 Aug 2019 15:11
    #6
    +2

    Titeln är fel. Tatueringar och sexig funkar inte i samma mening. Strunta i sånt.

  • Anonym (Gadda­d)
    Sat 24 Aug 2019 19:14
    #8
    +1

    Så många idioter som svarar i en tråd dom bara kan skita i...

    Personligen tycker jag utsidan låren kan va fint, svanken (inte trampstamp) och allt man måste få av trosorna för att se hela Drömmer

    Sen är det coolt med saker som inte är så centrerade, nånstans mellan axel, rygg, hals, som breder ut sig lite med nån eldflamma, kload tass eller liknande.

    Jag råder dig att undvika typiska manliga ställen, som utsida biceps (men hela sleeves är fint), mitt på bröstkorg mellan brösten är heller inte så snyggt (återigen, är man helgaddad så funkar det).

    Jag undviker också all text och foton själv. Kan så lätt bli white trash.

    Lycka till!

  • Anonym (H..)
    Sat 24 Aug 2019 19:16
    #9

    Varför ens bry dig om vad någon, särskilt män, bryr sig om vad du gör med din kropp?

  • Anonym (.)
    Sat 24 Aug 2019 19:25
    #10
    -1

    Ingen alls.. Bara bikers, sjömän och wt-brudar har tatueringar.

  • Sat 24 Aug 2019 19:32
    #12
    -1 +1

    Så du vill tatuera dig på grund av att du vill vara mer attraktiv för killar ? Du är just en sådan person som kommer att ångra din tatuering stenhårt sen om några år när tatueringar inte längre är på mode. Jag råder dig att skaffa en tatuering för att du verkligen vill det, och inte för att imponera på någon annan, så låt helst bli.

Svar på tråden Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?