• Kritask

    Bröllop

    Hej,

    Jag och min sambo planerar bröllop under 2020. Tips på lokaler i Bohuslän mottages tacksamt! ???? Vi är småbarnsföräldrar och vill göra så lite som möjligt själva Och det ska helst inte kosta en förmögenhet... vilken härlig ekvation att få ihop va!? ;)

  • Svar på tråden Bröllop
  • fridac

    Haha riktigt bra ekvation!

    Bor inte omkring där så inga tips, men ett tips kan jag ge för att dra ner kostnader och göra mycket själv, som min syster använde sig mycket av när hon gifte sig. Appen Pinterest! Riktigt grym, och man får så mycket inspiration!

  • fridac

    Oj såg att det stog ?så lite som möjligt själva? haha sorry! Men finns mycket där som är enkelt och inte kräver mycket men som ändå blir sååå fint! Vi syskon och ett par vänner hade en hel pysselkväll några veckor innan bröllopet, superkul och på det sparades massa pengar! V


    fridac skrev 2019-08-20 13:21:14 följande:

    Haha riktigt bra ekvation!

    Bor inte omkring där så inga tips, men ett tips kan jag ge för att dra ner kostnader och göra mycket själv, som min syster använde sig mycket av när hon gifte sig. Appen Pinterest! Riktigt grym, och man får så mycket inspiration!


  • Kritask

    Smart med pysselkvällar!! Förväntar mig tyvärr inte så mycket hjälp från vänner pga husbygge, egna bröllop och graviditet och min släkt bor tyvärr i en annan stad :S så har vi en liten själv också men Inspriation är alltid bra! Så tack för tipset!

Svar på tråden Bröllop