• Kulan8

    familjerätten

    VAD ska jag fokusera på under första mötet hos familjerätten? skulle kunna berätta om ex i 10 tim om allt idiotiskt han gjort mot mej. han lämnade mej utan förvarnkng den 5:e gåmgen i nov 2017. jag var, ensam med barnen första året för han ej ville ha 50/50, o han ville va fri festa jobba mkt mm.nu har vi 59/50 sen 10 mån men han är aggressiv o inte särskilt samarbetsvillig . vill ha allt på papper. han vill ej bli störd när han e barnfri. vill ha så lite med mig o göra, tycker sms fr mej stressar o onödiga mail om barnen. säger jag terroriserat honom. blockat mitt nr när han åkte på sem. vill kunna ge mej vite då han vill ha avtal, då jag brytit överenskommelse han stiftat utan mej o det påverkat hans nya förhållande" extremt" mkt. mm mm. han älskar excel ark är 4 kantig. han är extrem höger har bland annat sagt till mig i 7 år att islam kommer ta över vårt land barn kommer bli våldtagna, vi måste fly Sverige. vilket han nästan fick mej att immigera fr Sverige men dumpa mej när vi kom hem för jag ville hem. mm mm. känner obehag inför mötet även om jag bönat o bett länge om att vi måste försöka samarbeta för våra barns skull. finns inga känslor kvar fr min sida, lever i ny relation o gått vidare. känns bara som vi aldrig når varann på ett vuxet sätt. att jag försöker o försöker, jag vill gärna byta helg då hans flickvän ej har barn men han säger dom bokat upp 4 år framåt ALLA helger. min kille ha barn o vi har bara ngr vardagskvällar i mån att ses.

  • Svar på tråden familjerätten
  • EmberEyes
    Ärtuffastistan skrev 2019-08-20 15:47:01 följande:

    Stackars barn :(


    Ja, det kan nog inte vara lätt att ha en puckad farsa och en utvecklingsstörd morsa. Undrar varför inte soc gått in och fått ordning på situationen.
Svar på tråden familjerätten