• Mamma Erika

    Tips: Syskonvagnar

    Hej, som rubriken lyder så behöver jag hjälp att hitta en bra, stabil syskonvagn där barnen sitter/ligger bredvid varandra om ni förstår hur jag menar.

    När lillebror/lillasyster kommer så kommer storasyster vara ca 18 månader så ska funka med en sittdel bredvid en liggdel :)

    Vilka är bästa modellerna enligt er?

    Hit me up!

  • Svar på tråden Tips: Syskonvagnar
  • Anonym (...har haft måååånga vagnar...)

    Om du vill ha en riktig tålig slitvarg som går genom alla hissdörrar, fäller ihop hyfsat liten för en kombibil och känns riktigt stabil på dåligt underlag med lufthjul.:

    Mountain Buggy Duet.

    Man kan göra en massa saker med den, vända insats mot sig, köpa tillbehör och en massa annat, men erfarenheten av den är att man har den i twins-läget hela tiden, och bara fäller ryggen till dom minsta. Funkar hur bra som helst.

    Skrattar gott åt alla som drar runt Emmaljungas skitfula "Fiat-Mini" eller den sladdriga Bugaboo Donkey som är krånglig att göra till 1½vagn med shoppingkorg - och ÄNDÅ bredare än Duet'en....

    ...och nej den är inte särskilt preppy eller glamorös...men själv skiter jag helt i det där. Catwalk är for förstagångsföräldrar som inte har nåt annat för sig än att välja och putsa barnvagnsfälgar...förlåt.

Svar på tråden Tips: Syskonvagnar