• AnkiC

    Safino.se - bluff?

    Har beställt från Safino.se. Över 4 veckor har gått och beställningen lyser med sin frånvaro. Har mailat 2 gånger och får samma mail tillbaka 2 gånger. Efter lite googling om företaget har jag förstått att det inte är seriöst. Kan jag glömma min beställning nu? Nån av er som beställt av dem och faktiskt fått det ni beställt?

  • Svar på tråden Safino.se - bluff?
  • AnkiC
    Långbenopluto skrev 2019-08-25 13:43:09 följande:

    Jag har beställt där men det var lååång tid innan min beställning kom. Tror det var ca 3 månader innan det kom.


    Omg! Fast då finns det kanske hopp att den kommer ändå.
  • Magz

    Hej.
    Jag beställde multifunktionell bärsele till mitt barnbarn men fick bara en sittplatta. och som svar fick jag om jag inte var nöjd fick jag skicka tillbaka varan. Blev besviken och förbannad. Känner mig grundlurad.  Betalade 408 inkl frakt. Lägger upp bilder färgen var fel med. Den skulle vara mint. Ville bara berätta för er att jag kommer aldrig mer beställa därifrån det tog 2 månader för att få denna. Tack för mig.

  • AnkiC
    Magz skrev 2019-10-15 08:36:09 följande:

    Hej.

    Jag beställde multifunktionell bärsele till mitt barnbarn men fick bara en sittplatta. och som svar fick jag om jag inte var nöjd fick jag skicka tillbaka varan. Blev besviken och förbannad. Känner mig grundlurad.  Betalade 408 inkl frakt. Lägger upp bilder färgen var fel med. Den skulle vara mint. Ville bara berätta för er att jag kommer aldrig mer beställa därifrån det tog 2 månader för att få denna. Tack för mig.


    Beklagar! Fy så dåligt att du inte fick det du beställde. Trot eller ej men jag fick min beställning idag. 3 månader tog det!! Jag var helt säker på att jag blivit lurad så nu är jag glad. Beställde en väska och den uppfyllde mina förväntningar. Riktigt uselt att det tog sån lång tid dock och att man inte fick någon info. Beställer inte igen därifrån.
  • AnkiC

    Trot eller ej men jag fick min beställning idag. 3 månader tog det!! Jag var helt säker på att jag blivit lurad så nu är jag glad. Beställde en väska och den uppfyllde mina förväntningar. Riktigt uselt att det tog sån lång tid dock och att man inte fick någon info. Beställer inte igen därifrån.

Svar på tråden Safino.se - bluff?