• Sun 25 Aug 2019 01:10
    133 visningar
    8 svar
    8
    133

    Greta Gris flyttar till USA

    Greta Gris flyttar till USA! En stor ikon flyttar, som har påverkat och inspirerat hela min familj, och jag hoppas det kommer gå bra i fortsättningen. Ett bra initiativ att flytta. Lycka till Greta! :)

    www.expressen.se/dinapengar/tech/greta-gris-saljs-till-usa-for-40-miljarder-kronor/

  • Svar på tråden Greta Gris flyttar till USA
  • Anonym (LOL)
    Sun 25 Aug 2019 11:40
    #4
    +1
    Frontline skrev 2019-08-25 11:03:30 följande:

    Fan jag trodde du menade klimatGreta för hon kan gärna stanna kvar i USA, kan ju alltid hoppas på att båten går under på färden dit..


    Haha, jag trodde också det var klimatGreta som hade flyttat när jag läste rubriken
  • Bananb­öjaren
    Sun 25 Aug 2019 11:41
    #5
    +2
    Anonym (radikal) skrev 2019-08-25 11:30:59 följande:
    Klart GT avsågs. 

    Var har du radikaliserats så till den grad att du önskar meningsmotståndare olyckor med risk för livet?
    Klimatalarmismen drivs på av en liten klick överklass vars främsta syfte är att beröva medelklassen dess inflytande och resurser för att återställa det medeltida feodalsamhället där en liten elit äger och kontrollerar allt.
    Om du tänker efter lite. Arbetar och medelklassen ska enligt alarmisterna i framtiden på i små trånga hyreslokaler, åka kollektivt för att de inte har råd med bil, inte ha råd att flyga o.s.v.

    Nu försöker dessutom västvärlden berätta åt kineser och indier att nej ni kommer aldrig att få ha samma levnadsstandard som oss, den är öronmärkt för den västerländska eliten.

    Klart att massorna kommer att radikaliseras, ingen vill återgå till 1600-talets levnadsstandard. Obegripligt att så lite människor verkar se vartåt det barkar.
  • Anonym (A)
    Sun 25 Aug 2019 11:59
    #6
    +1
    Frontline skrev 2019-08-25 11:03:30 följande:

    Fan jag trodde du menade klimatGreta för hon kan gärna stanna kvar i USA, kan ju alltid hoppas på att båten går under på färden dit..


    Trodde jag också att ts menade och det tycker jag också!
  • Anonym (A)
    Sun 25 Aug 2019 12:00
    #7
    Anonym (A) skrev 2019-08-25 11:59:37 följande:

    Trodde jag också att ts menade och det tycker jag också!


    Hoppas dock inte att båten går under.
  • Sun 25 Aug 2019 12:34
    #8

    Nu är ni OT, klimatet har egna trådar. Denna handlar om barnens Greta Gris, som inspirerat många. Och det hoppas jag hon kommer fortsätta gora fast hon nu flyttar. Greta Gris skulle inte sätta sin klöv på en båt! Hon tar flyget naturiigtvis!

  • Anonym (Avsky­värt)
    Sun 25 Aug 2019 13:27
    #9
    Frontline skrev 2019-08-25 11:03:30 följande:

    Fan jag trodde du menade klimatGreta för hon kan gärna stanna kvar i USA, kan ju alltid hoppas på att båten går under på färden dit..


    Anonym (radikal) skrev 2019-08-25 11:30:59 följande:
    Klart GT avsågs. 

    Var har du radikaliserats så till den grad att du önskar meningsmotståndare olyckor med risk för livet?

    Hämningarna har successivt släppt.

    Numer höjer man knappt på ögonbrynen när någon önskar att ett barn ska drunkna på grund av hennes åsikter.

    Förr var FL ett familjeforum, idag liknar de alltmer Flashback.
  • Sun 25 Aug 2019 16:38
    #7
    +1

    Japp, hon flyger! :)

    Image result for greta gris flyger

  • Anonym (???)
    Sun 25 Aug 2019 16:53
    #8
    Anonym (A) skrev 2019-08-25 11:59:37 följande:

    Trodde jag också att ts menade och det tycker jag också!


    Ni är ju helt sjuka i huvudet
Svar på tråden Greta Gris flyttar till USA