• cecilian78

    I väntan att bli gravid nyss slutat med p-piller

    Slutade med p-piller för ca 5 veckor sen. Dagarna innan slarvade jag en del med pillren. Direkt efter helt avslut med piller fick jag en blödning i 4 dagar. Antar det blir så när man sluter med piller och mens var det ju inte. Ingen mens i syne och hoppas det beror på att jag är gravid men är det möjligt att ÄL kommer igång så fort? Vad är era erfarenheter? Känner mig lite annorlunda men om det är graviditet eller före mensen symtom jag har vet jag inte. Stickningar i Livmoder, illamående, trötthet, huvudvärk, aptitlöshet, lätt att bli ledsen, och konstig i magen.

    Dela gärna tankar eller erfarenheter :)

  • Svar på tråden I väntan att bli gravid nyss slutat med p-piller
  • Nemiia

    Hej! Jag slutade med piller 26/7 fick pillermens 29/7 och inte fått riktig mens ännu. Enligt äl test har jag dock äl nu el precis haft. Så inväntar väl mens runt 9-10/9 skulle jag tro.

  • Ssandra

    Hej! Jag har precis startat en hemlig Facebookgrupp för oss som försöker bli gravida där vi kan diskutera allt möjligt angående graviditet osv :) och följas åt mot plus!! Skicka meddelande till mig med namn och efternamn så kan jag bjuda in er om ni vill hänga på :)

  • cecilian78
    Nemiia skrev 2019-08-27 13:04:56 följande:

    Hej! Jag slutade med piller 26/7 fick pillermens 29/7 och inte fått riktig mens ännu. Enligt äl test har jag dock äl nu el precis haft. Så inväntar väl mens runt 9-10/9 skulle jag tro.


    Åhh spännande..väntar spänt för hur det går :)
Svar på tråden I väntan att bli gravid nyss slutat med p-piller