• Anonym (H)

    Dumpad för att jag gick på puben

    Min pojkvän skrek till mig i lördags och sa sårande saker. Jag gick sen på puben med några vänner. Och hörde inte av mig under hela kvällen för att jag var så upprörd. Nu har jag blivit dumpad, för att jag gick på puben med manliga vänner. För mig är det helt sjukt. Kan man tycka annorlunda utan att vara en kontrollerande svartsjuk pojkvän?

  • Svar på tråden Dumpad för att jag gick på puben
  • Anonym (Wtf)

    Och vad hade du gjort för att han skulle skrika åt dig i första läget?

  • Anonym (H)

    Vi hade en diskussion om något som ledde till att jag berättade för honom om kognitiv bias. Jag påstod att han hade det som alla andra. Det hade han inte, sa han, sen började han skrika.

  • Tecum

    Var glad att du slapp en skrikande, sårande, svartsjuk och kontrollerande pojkvän på ett tidigt stadium! Om han hör av sig och vill ha dig tillbaka så gå inte på det. Han är inget bra...

  • Anonym (Ace)

    Att bli osams med killen är en sak och sådant händer ju ibland... Att däremot gå på krogen med manliga kompisar efter det är inte så himla taktiskt och väldigt respektlöst. Är ingen svartsjuk person själv men hade jag grälat med sambon och hon därefter hade gått på krogen (vilket hade varit respektlöst) och därtill göra det med manliga kompisar hade fått mig att gå i taket. Vet inte om jag hade dumpat henne men tanken att göra det hade defintivt slagit mig mer än en gång. Det är i min värld sunt förnuft att inte göra så, men människor ser ofta på olika sätt på samma sak.

  • Anonym (Nej)

    Hur du än gör med pojkvännen så kolla upp kognitiv bias igen, du har fått det om bakfoten.

  • Anonym (Kvinna)

    Ååh . Så du förolämpar honom och han svarar genom att skrika?

    Är du psykolog? Om inte så sluta leka det.

    Jag hade gjort som din kille ( förutom skrikdelen)

    Inte så trevligt av dig att gå ut med andra kullar när ni är ovänner.

    Lycka till med hobbyverksamheten

  • Anonym (aldrig)
    Anonym (H) skrev 2019-08-26 07:28:36 följande:

    Ja, jag är psykolog.


    Inte en chans. Hade du varit psykolog hade du inte suttit och gnällt om att du blivit dumpad på FL. Och du hade vetat var kognitiv bias är.
Svar på tråden Dumpad för att jag gick på puben