• Anonym (orolig)

Verkar detta vara ett missfall?hjälp

Jag spydde jättemycket och mådde jättedåligt med frossa i tisdags natt vaknade med huvudvärk och sjukdomskänsla ,
    Hela Tisdagen mådde jag jättedåligt och var helt orkeslös och kunde inte äta...samma med onsdagen

Idag Torsdag vaknade jag och hade svettats jättemycket under natten....svettades hela förmiddagen sökte därför på en akutmottagning för jag var rädd.
    Där tog dem blodtryck och puls och mätte temperatur och allt var bra så jag blev hemskickad.  någon timma senare mådde jag bättre.

Nu för en halvtimma sedan gick jag på toaletten och blödde då från slidan...det är lite tidigt för min mens...då jag brukar få vid en annat datum.  eftersom jag tänkt att jag kan ha varit gravid fick jag upp i huvudet *MISSFALL*.
    blodet såg inte ut som det brukar göra vid början av min mens så jag undrar kan det vara missfall ?   kan man innan man börja blöda av missfall få sjukdomskänsla? jag var riktigt dålig....feberkänsla ...kunde inte gå upprätt ens ,var HELT slut.

kan det var missfall?

• Svar på tråden Verkar detta vara ett missfall?hjälp
  • Pope Joan II

Nej, det låter inte som missfall. Det låter som magsjuka eller som att du hade ätit något olämpligt. 

• Anonym (orolig)
    Pope Joan II skrev 2019-08-29 17:21:27 följande:

Nej, det låter inte som missfall. Det låter som magsjuka eller som att du hade ätit något olämpligt. 

Men jag tror verkligen det är missfall, men är ju ingen läkare, men varför skulle det INTE vara missfall?    Det är ju antagligen inte min mens som kommit
  • Anonym (orolig)

det känns som man inte får hjälp nånstans...

• Pierott

Är det ett missfall så brukar det vara klumpar med oavsett hur tidigt i graviditeten det är. Din mens har nog bara lurat dig lite.

• Pope Joan II
    Anonym (orolig) skrev 2019-08-29 17:37:12 följande:

det känns som man inte får hjälp nånstans...

Men vad är det du skulle vilja ha hjälp med då? Det troligaste är att du har haft och fortfarande har magsjuka och du har dessutom varit på akuten för detta (vilket i mina ögon var förfärligt onödigt) och mår nu bättre? Så vad menar du med att det känns som att du inte får hjälp någonstans?
  • Anonym (orolig)
    Pope Joan II skrev 2019-08-29 17:45:04 följande:
    Men vad är det du skulle vilja ha hjälp med då? Det troligaste är att du har haft och fortfarande har magsjuka och du har dessutom varit på akuten för detta (vilket i mina ögon var förfärligt onödigt) och mår nu bättre? Så vad menar du med att det känns som att du inte får hjälp någonstans?
    skit samma dra åt helvete
  • Pope Joan II
    Anonym (orolig) skrev 2019-08-29 17:50:55 följande:
    skit samma dra åt helvete
    Det måste vara jobbigt att vara så orolig över något som inte förefaller vara ens det minsta farligt. Hur kommer det sig att du hellre får missfall än vanlig magsjuka?
  • Anonym (orolig)
    Pope Joan II skrev 2019-08-29 17:52:38 följande:
    Det måste vara jobbigt att vara så orolig över något som inte förefaller vara ens det minsta farligt. Hur kommer det sig att du hellre får missfall än vanlig magsjuka?
    SKIT SAMMA  Hoppas du inte får hjälp när du verkligen behöver!
  • Pope Joan II
    Anonym (orolig) skrev 2019-08-29 17:54:45 följande:
    Vad är det för hjälp du tycker att du verkligen behöver? 
  • Pierott
    Anonym (orolig) skrev 2019-08-29 17:54:45 följande:

Vad behöver du hjälp med då?!
Svar på tråden Verkar detta vara ett missfall?hjälp