• Fri 30 Aug 2019 17:15
    245 visningar
    5 svar
    5
    245

    Alicante tips hjälp

    Hej

    Vi hade blivit lovade att löna vänner hus i Alicante men nu har jag fått nytt jobb mig i allt o vi behöver åka tidigare, utbildning m nya jobbet då vi skulle åkt. Barnen är ledsna o vi vill fixa. Kan man boka smidigt vis Ryan air? Något man ska tänka på? Någon som har tips pm lgh men kan boka som är bra??? Kikar på hotels .com o finns ju en del. Snälla tips tack från en ovan resenär som vill glädja tonåringen ????????

  • Svar på tråden Alicante tips hjälp
  • Prakti­sk58
    Fri 30 Aug 2019 21:21
    #1
    +1

    Ungarna vill inte till Alicante. Dom vill till sol och pool.

    Boka en sista minuten vart som helst.

    Ryan är billigast långt I förväg. Bagage ingår inte och du måste skriva ut bordingkortet I förväg.

  • Fri 30 Aug 2019 21:47
    #2

    Vi är bara lediga Torsd till sönd o då blir det svårt med charter????

  • Anonym (Syste­r)
    Sat 31 Aug 2019 11:09
    #3

    Jag och min syster åkte med Ryan air från Västerås flygplats. Torsdag - söndag. Det var sista helgen i augusti. Vi bodde på detta hotell som var helt ok

    www.booking.com/hotel/es/holiday-inn-alicante-playa-de-san-juan.en-gb.html&keep_landing=1&sb_price_type=total&type=total&

    Tog oss 5 min att gå ner till stranden och 5 min gångavstånd till deras tåg/tunnelbana, tog 15 min att åka in till Alicante stad och det kostade 1.5 euro (3 euro tur/retur)

    Vi hade bara frukost på hotellet sen åt vi ute på dagar och kvällar

  • Anonym (Syste­r)
    Sat 31 Aug 2019 11:23
    #4
    Praktisk58 skrev 2019-08-30 21:21:39 följande:

    Ungarna vill inte till Alicante. Dom vill till sol och pool.

    Boka en sista minuten vart som helst.

    Ryan är billigast långt I förväg. Bagage ingår inte och du måste skriva ut bordingkortet I förväg.


    Har du vart i Alicante ?

    Då borde du veta att det är mer än bara själva innerstaden. Bor du i ytterkant så finns det gott om pool och hav. Playa San Juan. 7 km lång sandstrand, området kryllar av hotell med pool.
  • Prakti­sk58
    Sat 31 Aug 2019 15:21
    #5
    Anonym (Syster) skrev 2019-08-31 11:23:53 följande:

    Har du vart i Alicante ?

    Då borde du veta att det är mer än bara själva innerstaden. Bor du i ytterkant så finns det gott om pool och hav. Playa San Juan. 7 km lång sandstrand, området kryllar av hotell med pool.


    Jag försökte säga att du kan säkert välja vilken plats som helst I grekland, spanien, bulgarien ... beroende på vart du får bra biljetter
Svar på tråden Alicante tips hjälp