Vad är fel i huvudet på en när man är så impulsiv?
Jag är väldigt impulsiv, på ett negativt sätt. Jag kan inte hantera pengar, för jag bränner dom direkt även om jag tänker att jag ska spara till något eller ha dom nästa månad för att betala räkningar med. Jag kan ta beslut på en sekund som t.ex. att jag vill flytta till en lägenhet jag sett på nätet (ok, kanske en visning först). Skulle kunna börja packa i samma sekund och är helt och hållet all in. Det har hänt att jag beställt grejer t.ex. inredning och möbler till en ny lägenhet för många tusen men sen när grejerna väl kommer har planen ändrats gällande var jag ska bo och jag får avboka allt. Kan få spontanryck och vill åka utomlands, det ska liksom ske nu genast. Att vänta nån månad går inte. Jag har varit på vippen att följa med en pundare hem efter en utekväll (jag visste om hur han var), det enda som stoppade mig var min väninna som totalvägrade. Jag kan stolt berätta för folk i min närhet om något som ska hända i mitt liv t.ex. att jag ska åka nånstans, men sen när det väl närmar sig har jag inte råd eller så blir det inget och jag får dra en lögn för folk om varför jag inte åkte iväg. Jag kan liksom inte hålla tyst om saker som ännu inte är 100% säkert att det kommer ske. När jag tänker efter är det ett under att jag inte råkat illa ut. Vad är fel i mitt huvud som gör att jag är sån här?