• Anonym (villbligravidigen)

    Är det normalt?

    Den 21/8 fick jag veta att jag hade ett pågående missfall va gravid i v8+0. Började som brun flytning 18/8 sen dagen efter va de rosa/röda flytningar. 20/8 började det blöda mer som mens och klumpar och det höll i sig till söndagen förra veckan. Sen har det inte kommit mer. Jag har haft svagt molnande värk i magen vissa dagar. I torsdags fick jag feber. Det gick över efter några timmar.(har haft ont i halsen i några dagar så tror att febern va för det). Jag ringde kk och dom trodde samma sak.

    Iaf nu till frågan. Idag har jag börjat blöda lite igen. kommer när jag torkar mig efter toabesök. Har mer molnande värk i magen idag med. Är det normalt att blöda mkt, sen uppehåll i några dagar sen kommer det blod igen? Eller kan det vara rester kvar? Har tagit gravtest som visar svagare än tidigare men det är fortfarande starkt positivt. (teststrecket va innan starkare än kontrollstrecket, nu är det ungefär lika starkt. kanske något svagare.)

    Jag ska göra nytt vul på torsdag.  vad tror ni?

  • Svar på tråden Är det normalt?
  • Anonym (Länge)

    Ja, blödningen vid missfall kan komma och gå och hålla på rätt länge tyvärr. Med tvillingar v.6-7 blödde jag 4,5 vecka, men en v.14 i 7 veckor.

  • Anonym (Kompis)

    Hur gick det ts? Håller tummarna för att det gick bra

  • Anonym (villbligravidigen)
    Anonym (Kompis) skrev 2019-09-06 14:54:53 följande:

    Hur gick det ts? Håller tummarna för att det gick bra


    Ja va på vul i torsdags och allt har nu åkt ut. Inga rester kvar. Blödde under några dagar men nu verkar det slutat. Så nu väntar jag på att gravtestet ska visa neg så jag kan invänta ägglossning och försöka igen.
Svar på tråden Är det normalt?