• hannagräddnos

    Äär han intresserad?

    Hjälp tack, jag är 28 år och han runt 40 års åldern vi har pratat ett tag och tänkte ses denna helg som var, han bor i solna och ja i nkpng, men det gick inte och ses pågrund utav att vi båda hade blivit bortbjudna samma dag, och när jag väl frågar han rakt och bestämt för jag gillar när man är det, är det fel? Ja fråga iaf...

    Jag - "Vill du ses nu på torsdag kl.19?"

    Han - "Jag får hem mina barn idag"

    Jag - "Hur många barn har du?"

    Han - "3 st"

    Jag - "Härligt"

    Han har inte sett det sista ja skrev men det var över 3 tim sen och jag kanske tolkar för mycket i det hela ursäkta men jag vill inte säga nått just nu till honom heller för jag förstår ju att han har barn och förmodligen tänker och är med dom just nu, men han inte sagt eller vill planera för när vi ska ses? Borde han inte vilja göra det om han är genuint intresserad, eftersom jag skrev o fråga honom? Hur lång tid ska ja ge honom innan ja ger upp? För jag kommer inte skriva nått mer till honom nu förns han svarar isåfall, ellerhur ja borde väl inte skriva nått? För det känns rätt taktik.

  • Svar på tråden Äär han intresserad?
  • Knappast nu

    Hade han varit intresserad hade han kollat sin planering & sagt att nästa helg dvs 14-15 September då är han ledig & vill ses. Kommer du hit eller jag till dig? När passar det dig? Jag kan hela helgen.

    Om han inte svarar något åt det hållet så kan du lägga ner. Ge honom 24 timmar från det att du skrev ditt senaste SMS. Kommer han efter det så är du backup till någon bättre & då duger du bara till sex.

  • Anonym (Ylva)

    Lite övertolkar du nog. Härligt är inget att svara på direkt jag hade nog inte gjort det eller väntat ett tag. Ha lite is i magen. Jag hade kunnat fråga när det kan passa honom att träffas. Får du ett otydligt svar hade jag inte lagt ner så mycket energi mer. Då får han jobba om han vill träffa mig.

Svar på tråden Äär han intresserad?