• Tue 3 Sep 2019 19:30
    449 visningar
    6 svar
    6
    449

    Olagd

    Hej

    Jag lever ihop med min tjej sedan ca 12 år (bortsett från ett avbrott på knappt tolv månader för några år sedan) Vi har två barn 8 & 5 år. Som par är vi bra på att hantera konflikter, de får komma som dem är och vi försöker alltid lösa dem snabbt. Vi satsar alltid på våra barn i första hand och gör saker ihop. Vi är öppna för nya impulser och försöker att främja rekreation för alla i familjen. Kort sagt så har vi det bra och försöker leva här och nu..

    Jag har dock problem med sexfrekvensen i vårat förhållande.. Skulle tippa på att vi har sex typ var tredje månad till en gång i månaden, det kan förstås hända att vi ligger med varandra fler än en gång en dag eller en helg men oftast sker det en gång.. I kontrast till det så onanerar jag typ varje kväll eller några gånger i veckan iaf, alltså typ tonåring trots att jag är trettio plus. Jag vet inte om det uppfattas som "sjukt" men jag analyserar inte detta så mycket utan tänker mer, att jag vill tillfredställa den drift som jag har. Tror inte att jag bör försöka ändra den.. Känner också att jag blivit mycket bättre på att tillfredställa och våga ta för mig på senare år.

    Kärnan för mig i detta är att jag blir mer eller mindre deprimerad av att ha så lite utlopp, stimulans, närhet, SEX. Det gör mig galen av åtrå. Ibland börjar jag nästan garva åt mig själv när jag kommer på atg jag sexfantiserar så intensivt om min sambo sedan tolv år, i tidigare, längre förhållande har jag snarare fantiserat om andra..

    Självklart, jag är mellan varven en ganska grå, trött, sur måndagsmorgon-pappa som skulle må gott av att loosa 10 kilo men jag är fan ingen oformlig blob som spelar tv-spel och försöker undvika alla vardagens sysslor. Vi är ett team som ofta pratar uppskattande om hur vi ändå kompletterar varandra och uppskattar varandras input osv.

    Kan förstås vara lite på ibland men vet inte annat vad jag ska göra, man måste ju försöka signalera om man är sugen på sex. Älskar att ta på henne men tro mig, jag håller igen oftast eftersom jag inte vill att hon ska bli avtänd av att jag är påflugen så jag ör ganska säker på att problemet inte ligger där..

    När hon är mottaglig så är jag angelägen om att inte missa tåget, jag har tusen uppslag för sex (efter all inspiration som ackumulerats i min sexlösa vardag) ...vi knullar själarna ur varandra eller ser varandra djupt i ögonen och knullar till orgasm för båda oftast. Hon säger ofta att hon har längtat efter att vara nära, att hon älskar mig, att hon mår så bra när vi kommer så nära genom sex..

    Ändå så är det som det är med själva frekvensen. Hon är trött, sur eller saknar lust. Det är ju inget att dividera om, jag reapekterar att hon känner så. Men som jag var inne på tidigare så känner jag ibland när safterna glöder att mitt liv som sexuell varelse rinner mig ur händerna. På sommaren när vissa personer exponerar mer hud än vanligen så känns det som mitt huvud ska explodera. Jag vill bara lägga in mig och bli tappad på hormon..

    Hon vet att jag vill ligga tio gånger mer än vad vi gör, inget jag tar upp men hon vet..

    Några bittra tårar till bara, jag har tidigare upplevt med partners att man, ibland jag själv eller ibland den andra, hjälper/bjuder/upplåter sig ajälv som sexobjekt fast man inte kanske är så himla kåt just då. Att slicka, suga av eller på annat sätt utan att ligga, stimulerar sin partner bara för att man tycker om sig själv med den personen.. Låter det konstigt eller förstår någon vad jag menar? Any ways, aint gonna happen!

    Känns som att hon skulle göra vad som helst för mig, utom att ha mer sex eller "annat" återigen, hon kan liksom skrika "DU ÄR BÄST!!" när vi har sex. Min tes är att hon inte bejakar sitt/vårat sexliv, vilket känns som ett indirekt svek som jag inte ens tror att hon är medveten om.

    Den bästa medicin som jag vet när någonting negativt händer, är att ta kontroll och agera efter det man själv vill göra. Har haft tankar på att skaffa en älskarinna, dock som man bara låtsasvänstrar med, utan att röra varandra. Bara för att slå tillbaka, men den idén har inte satt sig så jag hoppar det.Idag kom jag dock på en ny idé från och med nu tänker jag inte ha sex med henne alls resten av detta år. Jag förstår paradoxen själv men jag vill se om hon alls behöver sex med mig. Gör hon inte det kan vi ju glatt påbörja det bästa vänskapsförhållandet som några föräldrar kan ha.. Eller vad vi nu ska ta oss till..

    Tar gärna emot input från den som läser!

    Nu får vi se vad som händer..

    Mvh den obotlige

  • Svar på tråden Olagd
  • Merkel
    Tue 3 Sep 2019 19:35
    #1

    Du är inte ensam om det Har upplevt det du beskriver

  • Tue 3 Sep 2019 19:44
    #2

    Hur gick det Merkel?

  • Merkel
    Tue 3 Sep 2019 19:49
    #3
    -1

    Jag löste det med att träffa andra kvinnor Har även provat med killar

  • Tue 3 Sep 2019 22:39
    #4

    Okej, ja det har jag väl övervägt iof men som sagt, i övrigt har vi det jäkligt bra och jag tror att jag skulle ha svårt att kontrollera en sådan situation samt samvetet.. Tidigare i vårat förhålmande har jag tänkt så men nu önskar jag bara att hon ville ge sexlivet en chans, när vi ändå har utvecklat riktigt bra sex.. Känns nästan som en jäkla uppoffring för henne att förluatas även fast hon själv njuter av det.

    Hur mycket jag än vill så klarar jag mig nog inte utan en aning mer sex än detta torftiga leverne.. Det står ju henne fritt att slippa ligga men samma gäller ju mig åt andra hållet.

    Det är knivigt men jag mår iaf bättre bara av att ta detta beslut (att inte ligga mer detta år) misstänker att hon kommer att ta det hårt att bara bli avvisad två tre gånger i streck.

  • Anonym (Markn­ad)
    Tue 3 Sep 2019 22:52
    #5

    Välkommen till dem som gick på den falska marknadsföringen.

    Är idag av åsikten att äktenskap bör inte tillåtas innan man varit sambos i minst 10 år.

  • Wed 4 Sep 2019 00:45
    #6

    Jag förstår vad du menar med marknadsföringen iof, vi låg ju i stort sett en eller flera gånger om dagen back in the days. Men mycket vatten har runnit under broarna sedan dess så för min del är jag inte förvånad att saker har ändrats.. Vad är status för dig nu då?

Svar på tråden Olagd