Överkåt och frustrerad
Är det vanligt att ni killar är kåta hela tiden medan ni dejtar en ny kvinna?
Jag har börjat träffa en ung kille lite under 30, som är det kåtaste jag upplevt. Vi har lärt känna varann under en tid. Han har visserligen varit intresserad av mig ganska länge på håll, men först nu har jag börjat bli intresserad tillbaks och gått med på att träffas lite långsamt.
Vi träffas och fikar, ofta har vi suttit tillsammans på en filt i en park mesta tiden eftersom vi båda jobbar i samma område. Det har blivit mer och mer att vi tar på varann, sitter nära, håller om varandra och pulsen och åtrån har verkligen stigit får jag säga. Grejen är att han blir överkåt nästan, vilket vi båda kan skratta åt.
Han vill ju klart inget hellre än att vi ska ha sex hela vägen och kan nästan bli lite okontaktbar emellanåt. Hans stånd är ofta konstant ofta under de 2-3 timmar vi träffas.
Jag har lite speciella omständigheter vilka han vet om, och har därför inte bestämt mig om jag vill gå vidare. Har väldigt dåliga erfarenheter med killar efter sex och känner ofta att det bara blir jobbigt efteråt, men självklart är jag attraherad och njuter av vårt umgänge. Svårt att inte bli kåt under sådan hetta och hans kön mot mig liksom.
Varför jag skriver detta är nog för att få veta hur ni killar fungerar? Kan ni få ont, bli galna över att inte få ha sex och komma, eller hur känner ni i en sån situation?
Har nog aldrig träffat någon som visat sån kåthet och attraktion för mig. Jag har ännu bara smekt lite utanpå medan vi kyssts och tagit på varandra lite försiktigt eftersom jag velat vänta med sex och inte uppmuntra för mycket.
Jag hade gärna fortsatt så här eftersom vi har så mycket annat gemensamt och väldigt kul. Kanske att vi aldrig heller ligger men träffas ibland för lite närhet allmänt.