• Anonym (härligt dilemma)

Överkåt och frustrerad

Är det vanligt att ni killar är kåta hela tiden medan ni dejtar en ny kvinna?

Jag har börjat träffa en ung kille lite under 30, som är det kåtaste jag upplevt. Vi har lärt känna varann under en tid. Han har visserligen varit intresserad av mig ganska länge på håll, men först nu har jag börjat bli intresserad tillbaks och gått med på att träffas lite långsamt.

Vi träffas och fikar, ofta har  vi suttit tillsammans på en filt i en park mesta tiden eftersom vi båda jobbar i samma område. Det har blivit mer och mer att vi tar på varann, sitter nära, håller om varandra och pulsen och åtrån har verkligen stigit får jag säga. Grejen är att han blir överkåt nästan, vilket vi båda kan skratta åt.
    Han vill ju klart inget hellre än att vi ska ha sex hela vägen och kan nästan bli lite okontaktbar emellanåt. Hans stånd är ofta konstant ofta under de 2-3 timmar vi träffas.

Jag har lite speciella omständigheter vilka han vet om, och har därför inte bestämt mig om jag vill gå vidare. Har väldigt dåliga erfarenheter med killar efter sex och känner ofta att det bara blir jobbigt efteråt, men självklart är jag attraherad och njuter av vårt umgänge. Svårt att inte bli kåt under sådan hetta och hans kön mot mig liksom.

Varför jag skriver detta är nog för att få veta hur ni killar fungerar? Kan ni få ont, bli galna över att inte få ha sex och komma, eller hur känner ni i en sån situation?

Har nog aldrig träffat någon som visat sån kåthet och attraktion för mig. Jag har ännu bara smekt lite utanpå medan vi kyssts och tagit på varandra lite försiktigt eftersom jag velat vänta med sex och inte uppmuntra för mycket.

Jag hade gärna fortsatt så här eftersom vi har så mycket annat gemensamt och väldigt kul. Kanske att vi aldrig heller ligger men träffas ibland för lite närhet allmänt.

• Svar på tråden Överkåt och frustrerad
  • Knappast nu

Lite beroende på hur mycket man investerar & hur intresserad man är av dig som person & lite beroende på om man har sex med någon annan medans du håller på dig. Hur många möten utan sex har ni haft?

Knappast nu skrev 2019-09-03 19:36:18 följande:

Lite beroende på hur mycket man investerar & hur intresserad man är av dig som person & lite beroende på om man har sex med någon annan medans du håller på dig. Hur många möten utan sex har ni haft?

Alltså jag vet inte mycket om honom eller vad han gör när vi inte träffas? Vi har inte uttalat att vara exklusiva eller så men han har uppvaktat mig i flera månader och även förra året och har sagt att han är skitkär rent ut sagt. Vi har träffats kanske 10-12 gånger så här, fast då med mer och mer fysiskt kontakt hela tiden och mer hud och smek och så. Han kan få ha sin hand på mitt bröst och smeka min mage tex och varandra på halsen osv.

Men är det vanligt att du som kille är stenkåt hela tiden om du är med en tjej du finner extremt attraktiv? Sådär hård i flera timmar och hur känns då det?
    Anonym (härligt dilemma) skrev 2019-09-03 19:42:29 följande:
    Alltså jag vet inte mycket om honom eller vad han gör när vi inte träffas? Vi har inte uttalat att vara exklusiva eller så men han har uppvaktat mig i flera månader och även förra året och har sagt att han är skitkär rent ut sagt. Vi har träffats kanske 10-12 gånger så här, fast då med mer och mer fysiskt kontakt hela tiden och mer hud och smek och så. Han kan få ha sin hand på mitt bröst och smeka min mage tex och varandra på halsen osv.

Men är det vanligt att du som kille är stenkåt hela tiden om du är med en tjej du finner extremt attraktiv? Sådär hård i flera timmar och hur känns då det?
    ...*kyssa* försvann visst:)
  • Knappast nu

Tror att han träffar andra & därför tillåter sig själv med att stå ut med ditt beteende. Annars hade han nog surnat till av att inte få komma.
  • t1000

Han har ett otroligt tålamod dock. På vilket sätt har han uppvaktat dig ?
    Knappast nu skrev 2019-09-03 19:48:23 följande:
    Tror att han träffar andra & därför tillåter sig själv med att stå ut med ditt beteende. Annars hade han nog surnat till av att inte få komma.
    Jag tycker inte att du ger mig svar på mina frågor? Jag var mer intresserad av hur det känns rent fysiskt i er killar att ha stånd så länge och eventuella nackdelar, smärta osv och ifall du brukar kunna ha stånd själv så länge? Jag har aldrig tidigare upplevt detta.

Han verkar inte sur alls. Han vill träffas hela tiden och föreslår alltid ny tid och vill bjuda ut mig osv, men jag har hållit emot. Känslan mellan oss är väldigt kärleksfull och öm. Han gör mig trygg.
    t1000 skrev 2019-09-03 19:52:07 följande:
    Han har ett otroligt tålamod dock. På vilket sätt har han uppvaktat dig ?
    Det är hans sätt att vara, ta på mig, visa hänsyn, bjuda ut mig och inkludera mig i samtal och framtidsplaner, Tex ta med fika och anstränga sig att ha tagit med exakt de saker jag sagt att jag gillar. Han kommer ihåg grejer jag sagt och frågar mig saker tillbaks och visar intresse. Det är jag som håller emot och än så länge tackat nej till att bli utbjuden.
  • Knappast nu
    Anonym (härligt dilemma) skrev 2019-09-03 19:56:09 följande:

Jag tycker inte att du ger mig svar på mina frågor? Jag var mer intresserad av hur det känns rent fysiskt i er killar att ha stånd så länge och eventuella nackdelar, smärta osv och ifall du brukar kunna ha stånd själv så länge? Jag har aldrig tidigare upplevt detta.

Han verkar inte sur alls. Han vill träffas hela tiden och föreslår alltid ny tid och vill bjuda ut mig osv, men jag har hållit emot. Känslan mellan oss är väldigt kärleksfull och öm. Han gör mig trygg.

nä det är ingen smärta & det är inga konstigheter. Så länge du är brevid & han inte får komma lär han ju ha stånd. Nästa gång ni ses om han fått komma förra gången kommer det inte vara på samma sätt. Då kommer han inte ligga på & verka lika kåt.
  • Anonym (buffy)

Kunde uppleva likadant när jag inte hade sån stor erfarenhet av att träffa tjejer. Kunde ha stånd i en timma, handlar om att man måste skaffa sig erfarenheter, men klart man kan vara kåt. Varför kommer du från speciella omständigheter? Tänk om han tröttnar på dig när du drar ut på det, just saying eftersom du inte förklarar någon specifik anledning. Är du inte heller erfaren?

Anonym (buffy) skrev 2019-09-03 20:21:40 följande:

Kunde uppleva likadant när jag inte hade sån stor erfarenhet av att träffa tjejer. Kunde ha stånd i en timma, handlar om att man måste skaffa sig erfarenheter, men klart man kan vara kåt. Varför kommer du från speciella omständigheter? Tänk om han tröttnar på dig när du drar ut på det, just saying eftersom du inte förklarar någon specifik anledning. Är du inte heller erfaren?

Han verkar ha legat en del och varit i förhållande men inte sista året iallafall.
    Det vill jag inte gå in på här. Vi har också väldigt olika bakgrunder och förutsättningar och det är inte optimalt att inleda något med varann. Jag är därför väldigt tveksam till det hela men har ryckts med pga hans ihållande uppvaktning.

Om han tröttnar är det helt okej eftersom vi inte kan ha en framtid tillsammans.
    Jo jag är väldigt erfaren och haft ett antal väldigt långa förhållanden och en hel del sexpartners.
  • Anonym (cv)

Det är en sak att känna attraktion och lust.
    Men ni är fortfarande på lära känna stadiet och har inte legat med varandra. Att du ens känner till att han har stånd i tre timmar? De flesta vettiga killar hanterar det och förbereder sig.
    Det som din kille gör handlar inte om hur stark attraktion han känner till dig utan snarare att han inte kan elelr vill hantera situationen.

• Anonym (Är faren)
    Anonym (härligt dilemma) skrev 2019-09-03 20:39:26 följande:
    Han verkar ha legat en del och varit i förhållande men inte sista året iallafall. Det vill jag inte gå in på här. Vi har också väldigt olika bakgrunder och förutsättningar och det är inte optimalt att inleda något med varann. Jag är därför väldigt tveksam till det hela men har ryckts med pga hans ihållande uppvaktning. Om han tröttnar är det helt okej eftersom vi inte kan ha en framtid tillsammans. Jo jag är väldigt erfaren och haft ett antal väldigt långa förhållanden och en hel del sexpartners.

Du borde ha de svaren du önskar redan med din erfarenhet. Klart han vill ha dig. Vill du inte ha honom så var ärlig med det. Btw...att vara hård länge känns lite som träningsverk ung. Gissar att han tar hand om ståndet efter er park flirt.
  • Anonym (B)

Om jag har stånd en längre tid utan att komma brukar jag få rätt intensiv värk i pungen. Det finns någon medicinsk förklaring till varför en del män upplever det men minns inte nu vad det var. I vilket fall kan det sitta i timtals för mig så brukar onanera snarast möjligt om det inte blir sex. I övrigt är det inget problem fysiskt men för min del hade det nog blivit för jobbigt mentalt att umgås på det sättet med någon jag var så attraherad av och kär i men som inte ville ta det hela vägen.

Anonym (cv) skrev 2019-09-04 09:26:25 följande:

Men ni är fortfarande på lära känna stadiet och har inte legat med varandra. Att du ens känner till att han har stånd i tre timmar? De flesta vettiga killar hanterar det och förbereder sig.
    Det som din kille gör handlar inte om hur stark attraktion han känner till dig utan snarare att han inte kan elelr vill hantera situationen.

Jasså intressant att veta! Jo det känner jag till och ser. Vi har haft väldigt lite kläder på oss och tagit väldigt mycket på varann. Det har varit väldigt påtagligt och han har fått lägga sig på mage många gånger då människor passerat. Nu vet jag ju att denna kille är väldigt attraherad, och visar det på alla sätt både i ord, handling och kroppsligt. Men du menar alltså att han trots allt hade kunnat kämpa ner ståndet om han ville? Vi har exponerat mycket hud för varandra och varit i mycket intima situationer där vi även sett varann i badkläder osv.
    Anonym (cv) skrev 2019-09-04 09:26:25 följande:

Hur menar du förbereder? Jag hade en annan kille som var liknande denna. Konstant kåt och väldigt lättväckt men han kunde tappa ståndet när han skulle tränga in. Han hade nån nervös grej och kunde gå från stenhård till slak på en sekund. Men att få tillbaka ståndet gick lika snabbt. Han brukade aldrig onanera innan vi sågs för att han ville ha ultimat känsel sa han och vi kunde hålla på en hel helg med lite paus ofta.
    Anonym (B) skrev 2019-09-04 09:58:17 följande:

Om jag har stånd en längre tid utan att komma brukar jag få rätt intensiv värk i pungen. Det finns någon medicinsk förklaring till varför en del män upplever det men minns inte nu vad det var. I vilket fall kan det sitta i timtals för mig så brukar onanera snarast möjligt om det inte blir sex. I övrigt är det inget problem fysiskt men för min del hade det nog blivit för jobbigt mentalt att umgås på det sättet med någon jag var så attraherad av och kär i men som inte ville ta det hela vägen.

Jag känner igen det där från en kille jag hade som  brukade få riktigt ont och bli väldigt irriterad om han inte fick komma till slut. Han beskrev det som kramp.

Jag misstänker att denna kille kanske börjat känna så nu eftersom vi trappat upp intensiteten ganska kraftigt sista gångerna. han stönar och ser helt vimmelkantig ut emellanåt. Men jag har varit ärlig och sagt att jag inte alls är säker på att jag kommer vilja ha sex alls, men gärna umgås så som vi gör med kramar och smek och fina samtal. Vi inledde vår relation till att starta med på ett sådant sätt och hann lära känna varann en del.  Goda samtal och mycket skratt, så hade jag fått välja hade jag nog hellre haft det med honom än sexbiten, även om jag dras till honom och även blir kåt. Men min känsla säger mig att det kommer att bli för komplicerat efter vi haft sex med känslor och det praktiska. Jag är inte sugen på det och vill inte att vi ska riskera att bli kära.
    Anonym (Är faren) skrev 2019-09-04 09:38:52 följande:

Du borde ha de svaren du önskar redan med din erfarenhet. Klart han vill ha dig. Vill du inte ha honom så var ärlig med det. Btw...att vara hård länge känns lite som träningsverk ung. Gissar att han tar hand om ståndet efter er park flirt.
    Jo han var tvungen till det senast. Tror det blev för mycket?! Jo han har sagt att han vill ha mig men han är kille och för honom är saker inte alls lika komplicerade som det är för mig. Han har säkert gärna en fling trots att han vet att vi har det mesta emot oss. Killar väljer sällan bort intimitet om de inte har nåt bättre att göra med sin tid. Men jag som kvinna tänker alltid förnuftet först och vad har jag att förlora på att ha sex. Tyvärr har jag förlorat alltför mycket på att ha sex i mitt förflutna. Orkar inte med trasslet eller att nån får känslor som jag inte kan hantera eller ta hand om. Kanske måste vi avsluta innan det drar iväg och blir för jobbigt?
  • t1000
    Anonym (härligt dilemma) skrev 2019-09-04 10:30:42 följande:

Jo han var tvungen till det senast. Tror det blev för mycket?! Jo han har sagt att han vill ha mig men han är kille och för honom är saker inte alls lika komplicerade som det är för mig. Han har säkert gärna en fling trots att han vet att vi har det mesta emot oss. Killar väljer sällan bort intimitet om de inte har nåt bättre att göra med sin tid. Men jag som kvinna tänker alltid förnuftet först och vad har jag att förlora på att ha sex. Tyvärr har jag förlorat alltför mycket på att ha sex i mitt förflutna. Orkar inte med trasslet eller att nån får känslor som jag inte kan hantera eller ta hand om. Kanske måste vi avsluta innan det drar iväg och blir för jobbigt?

Vad är problemet?

Säg att du vill fortsätta träffas om du vill det. Men att du inte vill ha sex?
    Knappast nu skrev 2019-09-03 20:03:00 följande:
    nä det är ingen smärta & det är inga konstigheter. Så länge du är brevid & han inte får komma lär han ju ha stånd. Nästa gång ni ses om han fått komma förra gången kommer det inte vara på samma sätt. Då kommer han inte ligga på & verka lika kåt.
    Så min närvaro aktiverar hans stånd så att säga? Det låter mysigt. Jag kan ju samtidigt utan att han kan se det vara blöt i flera timmar med honom och behöva vrida trosorna när jag kommer hem, men tyvärr kommer detta ju inte till hans vetskap på samma sätt.Vi kan ju dölja vårt lättare. Det kan även brännas och nästan kännas plågsamt för mig men jag älskar att stanna i den känslan och behöver inte varken ha sex eller onanera. Det går bort efter ett tag utan killen.
Svar på tråden Överkåt och frustrerad