Vad tycker ni om Strap-on?
Jag är nyfiken på att bli tagen med Strap-on av någon kvinna som gillar det. Men så undrar jag vad tycker ni om det, ni som provat. Är det något att drömma om? Jag har aldrig haft möjlighet att prova.
Jag är nyfiken på att bli tagen med Strap-on av någon kvinna som gillar det. Men så undrar jag vad tycker ni om det, ni som provat. Är det något att drömma om? Jag har aldrig haft möjlighet att prova.
Också nyfiken på det. Gillar tanken.
Ett kul redskap.
Använder strap-on i flera syften.
Dels som rent förnedringsredskap och för att vissa bottoms triggas av analsex.
Självklart kan man lika gärna använda en dildo för anal stimulans men man får en automatisk maktförskjutning när man tar på sig en strap-on.
Högklackade skor och strap-on är starka symboler för femdom och kvinnokraft.
Personligen tycker jag dock bäst om att använda en strap-on i rent förnedringssyfte. Det är helt enkel det jag tycker bäst om när jag leker med män. Att ha en naken man i koppel medan man själv är strikt klädd och sedan dra på sig en strap och tvinga honom att slicka den med sitt eget spott och sina fingrar göra sig redo för en åktur är ett av livets små glädjeämnen.
Kan inte rösta. Har inte provat men är nyfiken
Det känns som om det är ett väldigt tjat om detta på den här sajten och undrar varför TS inte fattar att tjejer hatar killar som tjatar. Varför frågar man inte detta på en sajt som är avsedd för sexuella förnedringar och andra snuskerier?
Här är ju merparten pryda och PK.
Kvinna. Har aldrig provat. Tror inte min man är intresserad, eftersom vi alltid brukar berätta allt vi är nyfikna på. Därför är jag inte intresserad.
Ett kul redskap.
Använder strap-on i flera syften.
Dels som rent förnedringsredskap och för att vissa bottoms triggas av analsex.
Självklart kan man lika gärna använda en dildo för anal stimulans men man får en automatisk maktförskjutning när man tar på sig en strap-on.
Högklackade skor och strap-on är starka symboler för femdom och kvinnokraft.
Personligen tycker jag dock bäst om att använda en strap-on i rent förnedringssyfte. Det är helt enkel det jag tycker bäst om när jag leker med män. Att ha en naken man i koppel medan man själv är strikt klädd och sedan dra på sig en strap och tvinga honom att slicka den med sitt eget spott och sina fingrar göra sig redo för en åktur är ett av livets små glädjeämnen.
Har provat och vill gärna igen, på ett skönt sätt, ingen smärta eller förnedring.. Gärna att kvinnan bär svarta strumpor och bh. Vill bli tagen i en soffa med kvinnan på golvet, hon kan då smeka mig och jag kommer åt hennes bröst.
Smärta och förnedring, men inte av den positiva sorten.....
Det känns som om det är ett väldigt tjat om detta på den här sajten och undrar varför TS inte fattar att tjejer hatar killar som tjatar. Varför frågar man inte detta på en sajt som är avsedd för sexuella förnedringar och andra snuskerier?
Här är ju merparten pryda och PK.
Är det så vänligt med män som vill
bli rövknullade??
Rikta upp för i helvete!!