• Anonym (Undrar)

Sportamore.se - seriös eller bluff?

Vad har ni för erfarenheter?

• Svar på tråden Sportamore.se - seriös eller bluff?
  • Anonym (Undrar)
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-04 17:47:03 följande:

Köpt där några gånger. Aldrig haft problem med dom.

Jag vet inte var jag hörde det men hörde att de drar en avgift varje månad om man någon gång handlat där?
  • BDN

Billigt, bra utbud, snabba leveranser. Med vänlig hälsning, helnöjd storkund haha.

• Fladdriga svansen
    Anonym (Undrar) skrev 2019-09-04 17:49:33 följande:

Jag vet inte var jag hörde det men hörde att de drar en avgift varje månad om man någon gång handlat där?

Nej aldrig vart med om det. De är ju vanligt butik på nätet, inget man kan prenumerera på :)
  • Anonym (Undrar)
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-04 17:59:54 följande:

Nej aldrig vart med om det. De är ju vanligt butik på nätet, inget man kan prenumerera på :)

Vissa sidor är såna att de lurar av kunderna en avgift varje månad då man omedvetet klickar i att man godkänner deras avtal att bli kund där.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-09-04 18:02:52 följande:

Vissa sidor är såna att de lurar av kunderna en avgift varje månad då man omedvetet klickar i att man godkänner deras avtal att bli kund där.

Bli medlem alltså
  • Fladdriga svansen

Aldrig nåt jag sett eller fått nån räkning på. Då är jag ändå slarvig och missar nästan altid bocken med ?vill du inte ha email med erbjudanden?
  • Anonym (Undrar)
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-04 18:07:41 följande:

Aldrig nåt jag sett eller fått nån räkning på. Då är jag ändå slarvig och missar nästan altid bocken med ?vill du inte ha email med erbjudanden?

På vissa sidor måste alla klicka i den bocken för att kunna köpa produkten. Man får ingen räkning, de drar av automatiskt och det märker man först när man gör ett kontoutdrag.
  • Fladdriga svansen
    Anonym (Undrar) skrev 2019-09-04 18:09:55 följande:

På vissa sidor måste alla klicka i den bocken för att kunna köpa produkten. Man får ingen räkning, de drar av automatiskt och det märker man först när man gör ett kontoutdrag.

Ja jo men nu har jag som sagt aldrig vart med om det på sportamore. Vare sig förra veckan eller för några år sen eller nån gång däremellan.

För de var väl ändå denna butik du frågade efter?
  • Anonym (Bra)

Funkar toppen, inga avgifter...

• Anonym (A)

Jättenöjd! Snabb leverans och aldrig haft någon extra avgift :)

• Anonym (Great)

Riktigt bra sida. Bra utbud, lätt att hitta, bra erbjudanden och snabb frakt. Aldrig haft något problem. Absolut ingen dold avgift som kommit med någon gång. Helt vanlig bra sida för onlineköp ingen scam.

• neverpreggo
    Ja fast då är det inte en seriös sida och det skulle komma fram direkt om man läser om sidan på t.ex Trustpilot.
  • mammaåten

Bara positiva erfarenheter.

Snabb leverans & inga problem med att skicka tillbaka produkter

• 170909

Du blandar nog ihop sportamore med skatteverket, för de drar ju pengar varje månad.

• Anonym (Tjejen)

Detta är min favoritbutik där jag gjort de största fynden! Allt har fungerat perfekt där i alla moment. Rekommenderas varmt!

• Anonym (Bra utbud)

Superseriös och snabba leveranser, fria returer osv. Det är dock i dyraste laget men annars jättebra och professionell nätshop.

• Physalis

Inga konstiga avgifter. Bra butik med bra priser ibland. Har aldrig haft problem de (få) gånger jag handlar där, så jag vet inte hur kundtjänst fungerar tyvärr.

Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Sportamore.se - seriös eller bluff?