• Anonym (KÄNSLIG)

Känslga Bröstvårtor

jag tycker om och älskar att ta på min flickväns bröst och bröstvårtor.
    men då när hon inte är pilsk så får jag inte röra hennes vårtor för ont säger att det gör ont.
    Men då jag har sex med henne så får jag ta på hennes vårtor och hon vill att jag ska ta nypa dom ganska hårt.
    ibland vill hon att jag ska bita hårt på dom, eftersom hon har ganska små vårtor är jag rädd att jag ska bita av dom.

dom tidigare tjejerna som jag har haft, så har  det varit som att
     starta motorn o dom blir kåta då när jag tar dom på vårtorna  så blir dom styva direkt.

så min fråga ni tjejer har ni känsliga bröstvårtor  då  ni inte är kåta?
    killar kan ju även svara om era tjejer har känsliga vårtor.

• Svar på tråden Känslga Bröstvårtor
  • Walker90

Hej hopp!

Hur mina bröstvårtor känns varierar mycket. Oftast är de inte alls känsliga när jag inte är kåt, jag kan ta på dom och nypa utan att det känns något speciellt.

Andra dagar kan de vara så ömma så jag själv knappt kan ta på dom. Oftast beror det på att jag haft en tight sport-bh på mig hela dagen, väder (kyla gör dom känsliga) eller för att jag har min mensvecka.

• Anonym (...)

Rättelse.. Bara för att man har styva vårtor är man inte kåt. Vårtor blir styva av beröring och av kyla. Det betyder inte att man är kåt.

• Anonym (J)

Ja du har bröstvårtor själv. Får du stånd av att hon randomly kommer och smeker dina vårtor? Blir du kåtare när hon biter dina bröstvårtor?

Bara för att bröstvårtorna är styva så betyder det inte att man är kåt. De blir styva av kyla och beröring. Testa själv på på dina och se om någon motor startas...

• Anonym (Fru_A)

Ja jag har väldigt känsliga vårtor, min man får inte ta på dem om inte jag ska bli kåt eller under sex. Det är riktigt obehagligt att röra vid dem om jag tex står och diskar och han vill pilla

• Anonym (Se men inte röra)

Jag får sällan röra mina frus bröstvårtor. Det går bra att massera hennes bröst om jag använder massageolja, då kan jag glida över den utan problem. Även lägga hela handen över bröstet. Men klämma eller bara låta fingrarna spela över är big NoNo. Bara att acceptera och gilla läget  Cool

Svar på tråden Känslga Bröstvårtor