• Anonym (Sara)

Hårigt sköte

Vad tycker ni män om håriga sköten på kvinnor?

• Svar på tråden Hårigt sköte
  • Anonym (Ola)

Mycket bättre än rakade. Förstår inte denna rakningshysteri.

• Anonym (Haha)

Nu är jag kvinna men låter det växa fritt. Dels för att jag skiter fullständigt i mäns krav på min kropp och dess behåring. Sen är jag höggravid så har noll lust att ens ansa ens för min egen skull.

• Giftskåneman
    Anonym (Haha) skrev 2019-09-06 11:24:24 följande:

Nu är jag kvinna men låter det växa fritt. Dels för att jag skiter fullständigt i mäns krav på min kropp och dess behåring. Sen är jag höggravid så har noll lust att ens ansa ens för min egen skull.

Bästa tänkbara kombo
  • Anonym (B)

Tycker de är väldigt sexiga. Gillar dock både när den är hårig och rakad (omväxling förnöjer) och har lyckligtvis en partner som är inne på samma spår.

• Anonym (Ansad)
    Anonym (Sara) skrev 2019-09-06 11:01:31 följande:

Vad tycker ni män om håriga sköten på kvinnor?

Vad menar du med håriga? Jag varken rakar eller vaxar, men jag ansar så att det inte blir för långt. Jag har aldrig tagit emot några klagomål kring det. Det är min kropp och jag gör det som känns bäst för mig.
  • Anonym (Ansad)
    Anonym (Ansad) skrev 2019-09-06 13:10:49 följande:
    Vad menar du med håriga? Jag varken rakar eller vaxar, men jag ansar så att det inte blir för långt. Jag har aldrig tagit emot några klagomål kring det. Det är min kropp och jag gör det som känns bäst för mig.
    Ah, såg nu att du frågar män - men ja som sagt ingen man har någonsin klagat på att jag inte rakar eller vaxar (testade när jag var yngre, min hud blir irriterad)
  • Anonym (Sebben)

Alla är jättefina oavsett... gärna våta och lite svullna med....

Vilken knasig fråga,,,

Svar på tråden Hårigt sköte