• Solochmåne

    Graviditetstest

    Hej! Har för första gången på 5 behandlingar gjort en FET (ostimulerad förutom ägglossningsspruta och Lutinus)

    Är idag på dag 28 (ruvades 10 med blasto) och brukar vanligtvis få mens runt dag 26.

    Fick för 3 dagar sen lite brun flytning och trodde mensen var på G sen inge mer. Brukar alltid få mens snabbt efter första tecknen, aldrig spottings.

    Tog ett test tidigt imorse (det man fått från ivfklinken (testdag på tisdag egentligen) och såg negativt ut. Slängde det och gick o la mej. Kollade sen efter några timmar och då ser det ut som ett streck till. Jag vet att man inte ska kolla efter testtidens utgång men kan ändå inte låta bli att hoppas. Snälla kom med era erfarenheter!

  • Svar på tråden Graviditetstest
  • Anonym (B)

    Enda gången jag fått ett positivt test efter utgången tid så var jag gravid. Tog ett test runt 2 på natten. Väntade på redultat och det var blankt negativt så gick och la mig. 2 timmar senare vaknade jag och gick på toa igen. Såg då att testet blivit rätt tydligt positivt... På eftermiddagen den dagen fick jag positivt inom tidsramen och var alltså gravid. För mig hittills har ett test aldrig blivit positivt, vare sig inom eller efter tidsramen, när jag inte varit gravid.

  • Solochmåne
    Anonym (B) skrev 2019-09-06 14:23:14 följande:

    Enda gången jag fått ett positivt test efter utgången tid så var jag gravid. Tog ett test runt 2 på natten. Väntade på redultat och det var blankt negativt så gick och la mig. 2 timmar senare vaknade jag och gick på toa igen. Såg då att testet blivit rätt tydligt positivt... På eftermiddagen den dagen fick jag positivt inom tidsramen och var alltså gravid. För mig hittills har ett test aldrig blivit positivt, vare sig inom eller efter tidsramen, när jag inte varit gravid.


    Tack för ditt svar, det det hopp! Tycker du dig se 2 streck på mitt test eller är jag galen?????
  • Anonym (B)
    Solochmåne skrev 2019-09-06 14:30:35 följande:

    Tack för ditt svar, det det hopp! Tycker du dig se 2 streck på mitt test eller är jag galen?????


    Jag ser det absolut också. Lycka till! :)
Svar på tråden Graviditetstest