Doppresent till flicka?
Skall snart ha dop för vår lilla flicka och alla frågar vad vi önskar oss till henne.
Oftast får man ju smycken när det är en tjej. Men är det ngn som har förslag på ngt annat roligt?
Skall snart ha dop för vår lilla flicka och alla frågar vad vi önskar oss till henne.
Oftast får man ju smycken när det är en tjej. Men är det ngn som har förslag på ngt annat roligt?
Jag önskade mig - och fick bla hemgjorda saker. Tex en jättesöt liten mössa som farmor stickat med tillhörande klänning. Eller mattallrik och bestick.
Jag föredrar saker man kan använda. Små sparbössor i nysilver och sånt gillar inte jag.
Det finns en bok, Den silvriga barnkammarboken. Det är en bok med sånger i och så finns det en cd-skiva med flera av sångerna på. Den boken fick min son i doppresent och han ÄLSKAR den! Både boken och skivan. Så det är mitt tips.
boken är ett jättebra tips har de själv till min son finns flera olika böcker av barnkammarboken..annars säljer sparbanken jättefina porslinsspargrisar som man kan beställa med namn och födelsedata finns i 5 olika stolekar obs 3v leverans...
annars fick min lillkille lära-gå vagn bobbycar kläder den blåa barnkammarboken..
Vi ska önska oss:
babybjörn pall
Pengar till fotograf
Lära-gå-vagn
Jag tipsade min syster om superfina panelgardiner och kuddfodral som Haléns har till flickrum. Det är stora rosa blommor på i olika nyanser.
En registreringsskylt till vagnen då? De är jättefina och kanonbra reflex!!!
Oliwer fick följande på sitt dop:
*Halskedja med namnbricka
*Minnesskrin
*Pall från Sia:s barnserie
*Fleecefilt Karin Mannerståhl
*Sagoböcker
*Fonder
*Mitt första år-bok från www.sagofabriken.se
*Gipsavgjutningsset
*Golfset (fick en av klubborna nu)
*Nallar
*Nallefäll från Ikea